Recenze (1 726)
Bratři (2009)
Musím uznat že originál je opravdu lepší, ale i zde se herci snažili na 100% a film díky nim byl psychologickou bombou až do konce. Plus úžasná píseň Winter od U2, která dle mého měla dostat Oscara.
Krvavé pobřeží (2009)
Bohužel se jedná o sestřih původních dvou filmů, a dost věcí tu proto chybí. A místy jsou to docela podstatné věci. John Woo si natočil svého Pána prstenů, ale v této západní okleštěné verzi je to bohužel lehké zklamání...
Coco Chanel (2009)
Umírněný životopis fascinující osobnosti módy vám z jejího příběhu odvypráví jen malou část.
Kletba Měsíčního údolí (2008)
Prostinká fantasy s minimem digitálních triků připomene staré výpravné pohádky a potěší hlavně malé divačky.
Na odstřel (2009)
Hutný a napínavý thriller oslavující novinářský boj za pravdu, nebezpečí a uzávěrkám navzdory.
Terminator Salvation (2009)
Jednička byla malý velký zázrak. Dvojka nejdražší film své doby. Trojka tak trochu komedie. A čtyřka? Čtyřka je katastrofická... nikoli ovšem katastrofální. Další comeback, co chce čouhat z řady. Daří se mu to ale hlavně díky nostalgii a velkorysým akčním scénam.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Na tenhle díl ani pět hvězd nestačí. Cameron posunul filmové triky o mílové kroky. Díky tomuto filmu začalo nové období digitálních triků. A důkaz že když se chce, lze překonat skvělý první díl naprosto nehorázným způsobem...
Terminátor (1984)
Co dodávat, komentářů je tu plno, a všichni víme že Cameron tímto snímkem vytvořil legendu...
Ong-Bak 2 (2005)
Stejné jako jednička ale slabší...
Ong-bak (2003)
Velice milá připomínka bojových filmů ze 70 a 80. let kdy si hrdinové nepomáháli lány ani digitálními triky.