Recenze (275)
Lovci lidí (2008)
Celkem dobrý, ale pořád jen průměrný horor. Film má celkem slušný příběh, i když něco podobného tu již bylo stokrát, prostředí lesa je velice slušné, je zde pár dobrých scén /např. ustřelený kotník/, ale co mně vadilo, byli nesympatičtí hlavní hrdinové a hlavně občas jejich zcela nelogické jednání /hlavní představitelka uprostřed lesa křičí o pomoc atd./. Takže na jedno zkouknutí ano, ale vícekrát se k tomu již určitě nevrátím.
Valkýra (2008)
Hodně dobře natočený film, u kterého nevadí ani to, že všichni ví, jak to celé dopadne. Cruise se svojí role německého plukovníka zhostil velice dobře, i když se to hodně lidem nelíbí a opravdu dost přispěl k výbornému vyznění celého filmu. Přemýšlím co filmu vytknout, ale na nic nemohu přijít.
Zlodějská partie (2009)
Tak v žádném případě jsem se nenudil a naopak od většiny jsem se i docela bavil. Freeman i Banderas určitě nehráli špatně a i když film samotný není nijak originální, u mě je to 60 - 70 %.
Smrtící nenávist 3 (2009)
Pro mě vcelku zklamání. Hodně jednoduchý příběh, což by až tak nevadilo, ale že tu chybí atmosféra, to už vadí dost. Bát se tu moc nebudete a plížící se duch Kayako a jeho pohyby mně občas přišly spíš k smíchu, což by asi v hororu být nemělo. Každopádně vidět se to dá, ale......
Ztraceni v hlubinách (2008) (TV film)
Německý film, který měl být nejspíše katastrofický a možná trochu i thriller, ale to se mu moc nepovedlo. Je to typický televizní film s malým rozpočtem, naivním příběhem a absolutně bez kouska napětí. Jednou se to dá vydržet, ale to je vše.
Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (2008)
Pravdou je, že jednička mě bavila o něco víc, což ale nic nemění na tom, že jde opět o výborný film. Vincent Cassel zde opět exceluje a z jeho postavy, které mimo jiné již pěkně narostlo bříško, se stává pěkný magor. Každopádně i v tomto druhém díle je dost scén, které opravdu nemají chybu a tento film opravdu stojí za to vidět. Jako celek oba dva filmy za 80 %.
Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
Výborný film, ve kterém exceluje Vincent Cassel. Jeho výkon nemá chybu a tato role je mu jak ušitá na tělo. Jinak film samotný má velice slušný děj, je zde hodně akce a nudit se asi bude málokdo.
Nenarození (2009)
Na rozdíl od většiny se mně tenhle duchařský horor dost líbil. Pár slušných lekaček, hudba, která filmu naprosto sedí a zvláštní ponurá atmosféra. A když k tomu přidám Odette Yustman, tak jsem se velice slušně bavil.
Cela 2 (2009)
Tak za prvé to s jedničkou Cely nemá nic společného a za druhé je to příšerná blbost. Film nestojí za nic, herecké výkony tomu naprosto odpovídají a dokoukat to chce velikou odvahu.
Pohádky na dobrou noc (2008)
Jednoduše řečeno mě to nebavilo. Sandler nehrál špatně, ale asi je to opravdu film pro hodně mladou kategorii.