Recenze (433)
Brouk v hlavě (1969) (divadelní záznam)
Můj úsudek byl možná ovlivněn tím, že jsem nejprve viděl novější verzi příjemněji zpracovanou... Ale nedá se upřít talent Hanzlíka, který po hraných ranách létal přímo ukázkově :-D Jinak přespříliš chaotické a uřvané...
Bu neng shuo de mi mi (2007)
První polovinu filmu jsem se v něm až utápěl. Pomalu plynoucí melancholické dílko podmazané klavírem. Spoustou klavíru. A ten klavírní souboj, to byla balada! Ale jak už je v japonských filmech zvykem - na konci se ukáže, že nic není jak se zdá. V tomto případě jsme zataženi do neuvěřitelného příběhu (obsahujícího spoustu chyb) který se mi teda skoro vůbec nezamlouval a navíc zůstal nedokončen. Škoda. Ale za zážitek z první poloviny filmu nemohu jít pod 4 hvězdičky.
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Rád jsem na to koukal. Zazlívám tomu akorát ty nesmysly o evoluci, co do toho namotali...
Být chudý v nejbohatší zemi světa (2019) (TV film)
Americký sen - naruby. Ale bezdomovci jsou asi všude. Jen v každé krajině z jiných důvodů... Na druhou stranu, pořád se řeší dilema, jestli se chceme přiblížit k východu či k západu s tím, že východ je přece za opicema... Ale ten západ jde taky z kopce...
Cesta do hlubin mozku (2015) (seriál)
Opravdu zajímavý dokument. Kdo pozorně vnímá a chápe, přiučí se něco o sobě i o lidech ve svém okolí. Pak ale náhle přijde zvrat - v posledním, šestém díle, začne opravdu blábolit a popírat i věci, které řekl dříve. Kdo by chtěl žít nekonečně? Já třeba určitě ne. S tím souvisí praktické zamyšlení - už teď je 7mld lidí na zemi až moc. Pakliže lidé nebudou ubývat, ale přibývat ano - co bydlení, strava, voda...? A nakonec - pokud by lidi dál udržovali naživu virtuálně, místo v tělech, pak stačí jeden schopný zlomyslný hacker a je po nich. Nebo naopak - oni sami by mohli ovládnout i elektronickou síť a v háji by bylo biologické lidstvo. Prostě - někteří lidé už neví, kdy s pokusy přestat.
Cesta domů (1996)
Prostě pohodovka :)
Coach Carter (2005)
Basket mi nic neříká a mentalita oné krajiny je mi spíše cizí. Přesto tento film hodnotím vysoko, protože je z něj cítit, že jej napsal život, a toho si nadmíru cením.
Co dokáže lež (2016) (TV film)
Jojo, dnes už není třeba vysílat lidi do války. Dnes je válka neustále mezi námi. Jedna ale trvá od počátku lidstva - o naše duše Bůh x satan
Columbo (1971) (seriál)
Není nad vyšetřovačky, kde vítězí prostý rozum! A Columbovi to opravdu pálí!
Co skrývá darknet? (2016) (TV film)
Je darknet dobrý, nebo zlý? Sám o sobě je pouze technologií, kterou někteří možná využívají, rozhodně ale i mnozí zneužívají. Na otevřeném internetu je poměr hádám obráceně...