Recenze (18)
Thor: Temný svět (2013)
Tady je to níž než u jedničky, ale Loki stále válí!! :-)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Jsem zaujatý, tady bych dal vždycky 100%.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Horší než jednička. V podstatě v ničem to nepřekvapí a samotné Hry byly lepší v jedničce. Uvidíme, jak dopadne 3. díl. 50%.
Millerovi na tripu (2013)
Parádně jsem se bavil :-)
Sinister (2012)
Po Woman in black další lekačka, kterou se zdálo, že bez hnědýho kalika nedokoukám. Osobně mi WIB přijde lepší, ale tenhle horor za zhlédnutí určitě stojí. 85%. S klystýrem by to bylo 90%!
Věc (1982)
Výborná atmosféra!
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Verneovka pro dnešní děti. 50%
Šestý smysl (1999)
Celkově slušný film, ale konec ho dělá rozdílový oproti jiným. 90%
Nezastavitelný (2010)
Tak tohle bylo fajn. Skvělý Denzel i Tony. 90%
Neřízená střela (2010)
65%. Kolik vážíte? Za Billa Nighyho a Emily Bluntovou.