Recenze (3)
Kdo přežije - Návrat hvězd (2004) (série)
Rozhoduji mezi 3 a 4 hvězdami. Řada, která měla velký potenciál (viz comeback Colby vs. Jerri aj.) byla totálně zničená a unuděná a to díky vítězné dvojce...ty dva mi lezou na nervy a nechápu ostatní, že s tím stále nehodlali nic udělat. Oblíbenci: Jerri, Lex, Rupert.
Kdo přežije - Austrálie (2001) (série)
Jedna z nejlepších sérií, ať už co se týká trosečníků, tak nevyzpytatelností počasí a prostředí. Škoda, že Jerri nevyhrála, byla nejlepší :) (ještě, že je v dalších seriích)
Pán času (2005) (seriál)
Hello, I am Doctor....basically...run... :) Prostě úžasnej seriál....u prvního dílu jsem si říkal co to je? Ale s každým dalším dílem mě to víc a víc pohlcovalo, teď je to pro mě jako droga. Zajímavé příběhy, super hudba (poslouchám i samostatné soundtracky)...obzvlášť skvělý byl výkon Davida Tennanta v roli 10.Doktora. Nelze jinak než plné hodnocení. PS: Trpaslíka mám rád, ale Doktor je jen jeden (nebo 11? :D).