Poslední recenze (105)
Tady Havel, slyšíte mě? (2023)
Ach jo!! Co všechno jsme už měli a nenávratně o to přišli… :-( Nádherný dokument !!!
Smršť (2024)
Trochu Mulholland Drive, trochu Twin Peaks, prostě hodně pošilhávání po Lynchovi. Inspirace ale vůbec nevadí, husí kůže a zimomriavky se dostavily spolehlivě. Vyplatí se vidět v kině!!!
Invalida (2023)
Něco jako Guy Ritchie, ale lepší...!!!