Oblíbené filmy (10)
S čerty nejsou žerty (1984)
Ihned jsem všechno nechal a běžel Vám vyřídit upřímnou soustrast :-D Jeníčku, to mám ale šikovného pomocníka :-D Je to rebel! :-D Tři vojáky zranil, dva zhmoždil a jednoho...jednoho dokonce zesměšnil :-DDD a jiné typu rádoby hlášky..salut Vladimíre Dlouhý Máchale :-( ;-) salut
Svatební cesta do Jiljí (1983)
"Vstávej červánku den je plný mléka a fazolí"
Účastníci zájezdu (2006)
Český Národ jak vystřižený :) film mě pořád a pořád dokola baví, patent na zlepšování nálady...počítám, že tak 75% se toho stává v reálu :) film na moje uklidňování :)
Slunce, seno, erotika (1991)
Nejlepší ze všech dílů :)
Poslední mohykán (1947)
Napoleon
Anděl na horách (1955)
"Když na to přijde, skáču dobře - skáču rád"
Nebe a dudy (1941)
"Nám je to jedno, nám je to jedno my peníze nemáme" "A kdo má peníze má pěknou paní a kdo je nemá ten mu chodí za ní" :-D
Bohemian Rhapsody (2018)
Nemám moc rád filmy, kde se kráká, obecně. Ale toto, toto byla neskutečná bomba. Vtipný, vážný, zábavný a obdivuhodný. Srdce zaplesalo, bravo za neskutečný výkon Maleka.
V zajetí démonů 2 (2016)
Prostě Valak :-) a Bill :-)
V zajetí démonů (2013)
Hororová TOPka s rukou v ruce "V zajetí démonů 2"