Recenze (3 284)
Nenasytná Tiffany (2015)
Na české poměry sympatické dílko, ať už režijně herecky či nápadem, škoda jen, že po hororové stránce by nemohl konkurovat ani béčkovým hororům z 90. let. Ale díky krátké stopáži se to dá vydržet a člověk je docela zvědavý jak zevlující Leoš Noha (známý z Okresní pjeboju) dopadne. Zda zbohatne nebo ne... 60%
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Nejdřív jsem tomu nedával moc šancí, ale nakonec jsem si to dost oblíbil. Ty postavy jsou naprosto fantastický a každý dil si drží vysoko laťku jak v humoru, tak v kontextu celkového příběhu. Ano, možná to není na maximum, ale kašlu na to :)))
The Devil's Candy (2015)
Fantastická nízkorozpočtová hororová jednohubka se super herci. Škoda, že v tom závěru musí přijít tak hloupá scéna jako byla ta v tom "ohni". Jinak jsem se ale opravdu bavil a moje metalové srdíčko si to taky užívalo. Dám maximum, ať nežeru!
Volyň (2016)
Atmosférou naprosto uhranující, jen škoda, že ten příběh a to zpracování nevytváří nějaký pevný srozumitelný celek. Na mě to působilo jako směska úseků ze života lidí ve Volyňi. Nejdřív je buzerovali a zabíjeli komunisti, potom nacisti a nakonec Banderovci. Konzistentní příběh tam vůbec nevidím. Člověk si najde cestu jen k hlavní hrdince, jinak jsou mu všichni ostatní ukradení - takovej komparz. A to je velká škoda, protože točit velkofilm jen s jednou ústřední postavou, to není dobrá volba. Konec to naštěstí hodně vylepšuje, ale ty 2 hodiny nudy předtím tomu dost ubírají... :( Každopádně ten závěr je neskutečnej, nejen brutalitou, ale i celý zpracováním a hudbou. Na ten nestačí asi ani 5 hvězdičková škála, to je čistá krutost. 70%
Nejdelší jízda (2015)
Hrozná slaďárna. Ale kupodivu celkem snesitelná a na Britt Robertson se krásně dívá. Za mě v rámci žánru lepší průměr. 65%
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Tuctový rodinný film, který je opravdu jen na jedno zhlédnutí. 45%
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Klasická duchařina bez jakékoliv přidané hodnoty. Divné chování postav se s přibývajícími minutami stupňuje a závěr bohužel vyzní tak trochu do ztracena. Nejsem vyložené zklamaný, ale ani nadšený. Momentálně je hodnocení dost nadsazené. Za mě 55%
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
Skvělý dvoudílný film o dobru a zlu, který má v sobě humor, napětí, kouzlo a velkou špetku bizarnosti. Myslím, že to mohlo být ještě o chlup lepší, ale i tak mě film opravdu bavil a hlavně kvituju výběr herců. Mezi Claire Foy a Richardem Coylem to neskutečně jiskřilo. 80%
Chůva na zabití (2017)
Ulítlé, zábavné, svižné, se super hudbou... Jako horor to nefunguje, ale jako krvavá komedie na 100%. Záleží co od toho očekáváte. Já neočekával nic a bavil jsem se náramně.
Gerald's Game (2017)
Hrozná nuda, musel jsem prostřední pasáž celou přetočit, abych se dozvěděl, jestli se z těch pout nějak vymaní nebo ne. Být to krátkometrážní film, určitě by se setkal s mnohem vyšší pozorností a úspěchem. Takhle ale ne. 20%