Recenze (3 284)
Going Clear: Scientology and the Prison of Belief (2015)
Určitě dokument, který může kdekomu otevřít oči ohledně náboženských hnutí, které vznikaly zpravidla na území USA. No a Scientologie je ukázkový případ vymývání mozků, které se snažil zakladatel L. R. Hubbard posunout na jakousi techno-scifi úroveň. Pro normálně smýšlejícího člověka je to nepochopitelný, ale ukázalo se, že je to funkční způsob jak si přijít na pár miliard dollarů. Můj děda říká: Nejlépe se vydělává na lidské hlouposti a to platí odjakživa. ... Bohužel zpracování dokumentu je nezáživné a 2 hodiny jsou trochu příliš. Ještě bych rád podotknul, že Tom Cruise je fakt magor a uděláte nejlíp, když začnete koukat až na druhou polovinu dokumentu, která je mnohem drsnější. 80%
Asterix: Sídliště bohů (2014)
Pěkný animák, ale hlavně nejlepší byla volba stejných dabérů, kteří dabovali i hraného Astrerixe a Obelixe. Takže palec určitě nahoru, ale občas to chtělo trochu ubrat a zůstat maličko při zemi :)
Osmy (2014) (TV film)
Super film! Strach ve spojení s Trojanem opět boduje. Nutno vychválit i Zuzku Stivínovou, která by mohla hrát ve více českých filmech.
Hodný dinosaurus (2015)
Konečně animák, který je zcela určený malým dětem. Má jednoduchý děj, sympatické postavy, překrásnou animaci a hudbu. Co víc by si děti mohly přát? :) 90%
Humr (2015)
Total bizár a to ve všech ohledech. Myšlenka je to skvělá, ale nedotažená do dokonalosti, což docela zamrzí. Občas ten bizár nahradit logičností a mohla z toho vzniknout kultovka jak řemen. I přes některá hluchá místa a prapodivné postupy v ději, mě to docela zaujalo. 75%
Mimoni (2015)
Mimoňi jsou animák výhradně pro děti, kteří budou z něho určitě nadšený a budou ho chtít vidět nejméně stokrát. Bohužel u mě si to pokazila hlavně poslední třetina, která byla fakt už přespříliš bláznivá. Já Padouch byl určitě lepší, hlavně díky tomu, že byl šitý na míru dětem i dospělým. Zatímco mimoňi jsou z 99% jen pro děti, což je škoda a asi je to i ten hlavní důvod, proč je zde tak nízké hodnocení. Já dám silné 3 hvězdy, páč zas tak špatné to nebylo :-))))
Kobry a užovky (2015)
Luxusní české drama, které naštěstí neobsahuje klasický český nešvar - nacpat do každého momentu nevhodný humor. Vůbec nechápu zařazení žánru komedie. Je to psychologické drama každým coulem. Jsem nadšený, Prušinovský nám roste ve velkýho režiséra a nechápu, proč jsme na Oskary neposlali právě tenhle film.
Vyšetřování ztráty třídní knihy (1997) (divadelní záznam)
Mluví se o tom jako o legendárním díle, ale trochu mi uniká, v čem je to tak geniální. Nepopírám, že se mi občas Zdenda s Láďou trefili do noty a zasmál jsem se, ale od momentu, kdy přijde školní inspektor to začne být nesnesitelně natahované a absurdní. Jsem zvědavý, co nabídne Divadlo Járy Cimrmana v jiných hrách. Solidní 3 hvězdy - 65%
Hvozd (2015)
Horor s parazity nebo přeměnami lidí v monstra úplně zbožňuju, ale tohle mě emocionálně minulo, protože mi byl jak ten chlápek, tak i ta ženská dost nesympatičtí. Navíc si dovedu představit ten námět spíš jako fantazy, které je postaveno na nějakých starodávných legendách, než takovouhle podivnou směsku duchařiny a monster hororu. Očekávání jsem měl nulové, takže zas tak zklamaný nejsem, ale spíš nedoporučuju. 45%
Southbound (2015)
Hororově jeden z nejsilnějších zážitků posledních let, o tom není sporu. Ale co ten příběh??? Totální úlet, nic se ve filmu nevysvětluje a logiku už vůbec nehledejte. Kdyby si dali tvůrci práci s dějem a logičností jednotlivých scén, mohli jsme být svědky hororu, který nemá široko daleko obdody. 60%