Recenze (46)
Válka o planetu opic (2017)
Vizuálně dokonalé, leč s válkou to má společného pramálo...
Baby Driver (2017)
Nijak zvlášť chutná jednohubka.
Proč právě on? (2016)
Vtipnější je i Bolek Polívka převlečený za traktor...
Kráska a zvíře (2017)
Emma je skvělá, ale zbytek je takovej šedej a nudnej... Ej, ej, ej...
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Nevím, jestli mám vůbec hodnotit, když jsem byl tolik odvařenej ze svého doprovodu... :)
Mine (2016)
Průhledný jak řízek ze školní jídelny...
Spravedlnost (2017) (seriál)
Nadhodnocenou Pustinu to lehce spolkne a vyvrhne...
Pustina - Epizoda 8 (2016) (epizoda)
Omlouvám se všem, kterým se Pustina líbí, opravdu je to na české poměry silně nadprůměrné. Bohužel, osobně mám s koncem velké problémy. SPOILER Jednoduše se mi nelíbí, že sedm dílů sledujete víceméně famózní tragické a dramatické psychologické vykreslování postav, aby se nakonec ukázalo, že je vrahem kluk a celé se to zamete pod koberec se slovy: "Jsme se pohádali, tak jsem ji chtěl voprcat, ale protože mi nedala, tak jsem ji zajebal do studny." K hereckým výkonům a atmosféře není co dodat, jsem ale sportovně zaměřený a je pro mě důležitý výsledek a finále více než prostředky, jakým byl dosažen. Rozhodně ale času stráveného s Pustinou nelituji!
Pustina - Epizoda 1 (2016) (epizoda)
Zde byl svět ještě v pořádku.
Pustina (2016) (seriál)
Hmmm... Na české poměry opravdu kvalitní dílo, které je zde ale silně nadhodnoceno. Děj se leckdy zbytečně vleče a občas opravdu silně nudí. Závěrečná katarze člověka nevtáhne tak, jak by asi měla i přesto, že (Spoiler) vrah je velmi nečekaný. Znovu si to nepustím, a že bych se nějak extra bavil, (mimo nadprůměrných prvních dvou dílů) se říct nedá... A to si prosím v dlouhých psychologických dramatech celkem libuji.