Poslední recenze (584)
Apríl (1986)
Zajímavý mix slasheru a whodunnit. Sympatické postavy, pár fajn efektů a překvapení (loď, had..). Bohužel se oproti jiným kouskům drží víc při zdi - jen náznaky nahoty, chybí drsnější gore. Ale i přesto spousta scén zaujme, ať už pointami, nebo nečekanými nápady a spoustou malých povedených aprílových žertíků. Fanoušky žánru rozhodně neurazí, i když asi ani přímo nenadchne. Ale za doplnění rozhodně stojí. Každopádně se Apríl vymyká těm největším klišé - na některé vtipně odkazuje, není hloupý, a v USA je to po zásluze taková menší klasika.
Arnold & Sly: Rivals, Friends, Icons (2024)
Pohodové povídání, které nejde nijak do hloubky a je bohužel velmi bulvárně rámované (produkce TMZ). Ale Arnie a Sly se dobře poslouchají, oba jsou uvolnění a dobře naladění. Fanoušky to potěší, nikdo jiný se na tohle dívat nebude.
Model House (2024)
Nepřekvapivý home invasion, který je ze začátku ozvláštněný zasazením do vděčného prostředí skupiny modelek v jednom domě. Bohužel, příběh ani postavy ničím nepřekvapí. Role jsou správně obsazené (herečky jen občas v rámci žánru přijatelně prkenné), scény smysluplně zrežírované, ale charaktery jsou příliš jednoduše načrtnuté a scénář si jen odškrtává nezbytné body, kterými musí projít, a dialogové výměny, které nám v jedné větě sumarizují podstatu každé z dívek (občas přidáme nezbytné trauma, ze kterého se nic nevyvine). Nic z toho by nevadilo, pokud by Model House byl točený s nadsázkou a humorem, ale ve snaze o budování napětí a strachu bohužel selhává. Rozhodně se nejedná o průšvih, nebo vyloženě hloupý film. Jen v něm není nic natolik zajímavého, aby stálo za to ho někomu doporučovat.