Recenze (753)
Toman (2018)
Zasraní komunisti!
Rapl - Bubáci (2019) (epizoda)
Zatím nejslabší díl z celé série, zbytečně tam rejža chce naprosto stupidní scény, nechápu.
Overlord (2018)
Válečný horor s nadupaným startem, pak napětí a velké akční finále. Celé to má prvky alá Wolfenstein, takže za mě super podívaná :)
Králové (2017)
Slabé zpracování, naprosto nelogické a nepřirozené chování hlavních postav. Nezachránila to ani skvělá Halle Berry a suverén Craig tam vyčníval jak žižkovský vysílač.
Bohemian Rhapsody (2018)
The Show Must Go On
Ponorka - Verluste (2018) (epizoda)
Tak za mě třetí díl prozatím asi nejlepší. Dramatické okamžiky se pěkně stupňovaly ke konci a o překvapení nebylo nouze. Od každého něco, útok na korvetu, sabotáž, žena v nesnázích, těším se na další díly :) Škoda, že si nedali záležet více na hudbě, mohla být promakanější, jemné prvky z původní verze tam jsou, ale není to dotáhnuté, opravdu škoda.
Ponorka - Neue Wege (2018) (epizoda)
Za mě slušný rozjezd. Ano, nebude to ze 100% jen o dění na ponorce, ale pěkně se tu zakládá správný propletenec lidských osudů.
Pepa (2018)
Film splnil mé očekávání a velmi dobře jsem se bavil, nejlepší byly scénky z jeho mládí, ale mou pozornost si to udrželo až do konce, který mě tedy svým scénářem kapku zklamal, ale na druhou stranu nepřekvapil Nechápu zdejší hodnocení obzvlášť po českých letošních trhácích jako třeba - Zoufalé ženy dělají zoufale věci nebo Věčně tvá nevěrná apod.
Mládež s otazníkem (1988)
Prdel
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Nedokoukáno,(vypnuto v prvních 30 min.) skvělý Renč byl asi na drogách, jinak si to nedovedu vysvětlit, prosím "čeští filmaři", vzpamatujte se, thx