Recenze (30)
Equilibrium (2002)
Špatně natočený skvělý nápad.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Všechen svůj odpor jsem vyčerpal na předchozích dvou dílech. Tady už zbyla jen rezignace. Z jednou vydojené krávy mléko už nepoteče.
Doktor Strange (2016)
Potřebuju utratit poslední peníze za letenku do Káthmándú.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Proč rýpat do něčeho, co zkrátka funguje. Lepší comeback jsem se neodvážil si přát ani ve snu. Skvělé.
Total Recall (2012)
Ach jo, tak skvěle to začalo. Naprosto hypnotizován jsem to sledoval až do scény s policejním vyjednavačem, která byla skvělá a uchvátila mě, ale vše potom už byly jen sračky. Škoda, škoda, škoda.
Temný případ (2014) (seriál)
Po zkouknutí druhé série musím hvězdičku ubrat. 1. série - 5*; 2. série - 2*. Zaokrouhleno.
Na hraně zítřka (2014)
Jak se říká: "Lepší dobře ukrást, než blbě vymyslet." A že toto byla zatraceně dobrá krádež hned několika nápadů z několika filmů. Ale tak skvěle propletené a naservírované... film letí do mých TOP.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Wow.
Duna (1984)
Jak může někdo tak neuvěřitelnou knihu tak neuvěřitelně posrat?! Úplně si umím představit, jak si Lynch vytáhl z knihy nejdůležitější momenty, splácal je páté přes deváté a z donucení pak místo nějakého rozumného vzájemného a stravitelného propojení dal přednost levitujicímu nepovedenému baronovi a Stingovi v okřídlených plavkách. Panebože!! A co tam sakra pletou nějakou zvukovou zbraň?! Nejspíš kvůli té naprosto smrtelné hlášce v "grandiózním finále", kdy Muad'Dib již tuto zbraň nepotřebuje, protože láme Hlasem podlahy imperátorových fregat a bělí Stingovi oči. Naštěstí nám zapršelo, jinak bych si mohl myslet, že to Lynch myslel opravdu vážně...
12 let v řetězech (2013)
Amerika, země neomezených možností. Nejdemokratičtější a nejsvobodnější…?