Recenze (113)
Dr. No (1962)
V roli vždy uhlazeného Jamese Bonda se divákovi představí mladý Sean Connery, jemuž tato role padne jako ulitá. Akční snímek Dr. No byl celkově natočen na vysoké úrovni a na mě udělal bezvadný dojem. Myslím, že svým nástupcům nasadil vysokou laťku a proto jsem moc zvědavá na Srdečné pozdravy z Ruska.
Sunset Boulevard (1950)
Opět se s tím u Billyho Wildera setkávám. Jeho filmy na mě mají mimořádný účinek. Billy Wilder nabídne divákovi pokaždé vysoce inteligentní podívanou, která nemá obdob. A vždy se mi několik scén z jeho filmů tolik vryje pod kůži, že se mi v hlavě promítají ještě několik dní. Ať už je to Marylin ve Slaměném vdovci či Audrey v Sabrině, tak i na Normu Desmond a její chtíč opět vstoupit na filmová plátna nikdy nezapomenu.
Ninočka (1939)
Po delší odmlce jsem opět zabruslila do filmů let třicátých a rozhodla se pro svoji první Gretu Garbo. Můj výběr se nad očekávání vyplatil. Od prvního okamžiku, kdy Ninotchka stojí na nádraží s mrazivě přísným pohledem, mě Greta okouzlila. A když její úsměv a srdce postupně táli, získávala si mě ještě víc. Krása filmu samozřejmě nestojí jen na Gretě, ale i na výborném scénáři a režii. Už se nemůžu dočkat dalšího spojení Ernsta Lubitsche a Billyho Wildera.
Zkus mě rozesmát (2011)
A opět tu máme jednu z velké hromady komedií, které se vyznačují zejména svým těžkopádným dějem a jednodušše předpovídatelným koncem :-). Ano, tento druh komediíí je na jedno podívání v pořádku a pro odpočinek mysli vhodný. Jen bych navíc ráda vyzdvihla překvapivě dobrý herecký výkon Jennifer Aniston a taky musím říct, že mladičká Bailee Madison má před sebou velkou budoucnost.
Philadelphia (1993)
Role homosexuála mi na Toma Hankse nesedí. A natož na Antonio Banderase. S tím jsem do toho i šla, ale zároveň ve mě byl kousek víry, že by mě to mohlo i překvapit. Bohužel to dopadlo tak, jak jsem si myslela. Tom Hanks jako homosexuál je problém, který nepřekousnu. Rozhodně nejsem homofóbní, ale když ho vidím pusinkovat se s Antoniem Banderasem, tak se musím spíš smát ... Jinak mám z filmu výborný dojem. Námět je velice dobře zpracován a celý snímek je doprovázen příjemnou hudbou.
Konec dětství (2003)
Poslední scéna ve mě zanechala stopu na dlouhou dobu a můj pohled na slepice už nikdy nebude takový jako dřív :-).
Modlitby za Bobbyho (2009) (TV film)
Jsem příjemně překvapená. I když televizní zpracování nepůsobí moc atraktivně, ale mě osobně to nevadilo. Téma je hezky zpracováno a díky Sigourney Weaver se Vám příběh ještě víc vryje pod kůži. Tady je vidět, kam až člověk musí být zahnán než docílí pochopení druhých.
Souboj Titánů (2010)
Po přečtení mnoha komentářů jsem nečekala nic víc, než úsměvně béčkový film. Ale taková hrůza to zase není. Vždyť je tam v podstatě vše. Dobrodružstvím počínaje, s nádechem romantiky konče. Grafická stránka lehce pokulhává. Na dnešní dobu se spíš plazí, než pokulhává. Ale ať je klidně odpadová, už kvůli Liamovi a Ralphovi, kteří patří jednoznačně do mé TOP, musím dát alespoň ty dvě.
Šaráda (1963)
Popularita Audrey Hepburn me vždycky míjela. Nikdy mi její výraz nepřirostl k srdci. Nevím, čím to, ale spíš mě její věčeně roztomilý pohled odrazoval. Do té doby, než jsem viděla Šarádu. To je konečně role, kde představuje charismatickou dospělou herečku. A s klasou jakou je Cary Grant si nesmírně rozumějí. Krásný pohled na ty dva:-).
TRON: Legacy 3D (2010)
Tron je jen blikající záležitost bez tepla a se spoustou ostrých hran, kde si lidé pohazují se šakramem ve hře na život a na smrt.