Recenze (113)
Louvre (2006) (TV film)
Přenádherný námět s ponižujícím zpracováním.
Pokémon (1997) (seriál)
K dokončení celé sbírky mi chybí už jen Igglybuff. Kdo vymění?:-)
Báječný svět shopaholiků (2009)
Ono nestačilo, když Ďábel nosil Pradu a ve Městě vzkvétal Sex. Ke všemu se ještě museli přopojit shopaholici. Kam ten svět spěje...
Volejte věštce (2008) (pořad)
Jednu hvězdičku dávám Ivance Regince Sádlové:-D Ta to umí "vyčíst" nejlíp:-)
Volejte Novu (2003) (pořad)
Další přepychový výrobek TV Novy. Klasická novácká nuda.
Penelope (2006)
Taková Popelková Shrečice.
Tichý hlas (1998)
Little Voice pohladí duši i uši:-)
Igby (2002)
Herecké výkony byly opravdu dobré, ale toť vše. Až na pár úsměvných scén jsem prožila hodinu a půl nudy...Tak ztracený čas.
Walk the Line (2005)
Joaquin Phoenix na mě udělal velký dojem a to samé i Reese Witherspoon. Je vidět, že umí zahrát jak naivní blondýnky, tak i inteligentní a nadané umělkyně. Dále je tu styl hudby, který mi pasuje do mého vkusu. Jen bych podotkla, že vpodstatě chvilka na začátku a posledních pár scén bylo bez Johnových nevěr, alkoholu a drog. Až příliš mnoho výjevů s jeho hříchy...
Tescoma s chutí (2009) (pořad)
Vpodstatě nic jiného, než jen reklama na Tescoma výrobky. A Hrubešková se mi naprosto zhnusila díky svému umělému obličeji a opakovaným stereotypním pozdravem a úsměvem: "Dobrý den." ...Vstává mi husí kůže.