Recenze (140)
Jan Žižka (2022)
Dávám trošku přepálené čtyři hvězdy a to protože fandím Petru Jáklovi, Benu Fosterovi a Tilu Schweigerovi.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Čistých 80%! Tarantino je jediný režisér, který mě, jako diváka a fanouška, nikdy nezklamal!
Becky (2020)
Tak po shlédnutí tohoto filmu už mám žhavého kandidáta na kokotinu roku 2020. Opravdu debilní počin s těžce nesympatickou hlavní představitelkou.
Mlčení jehňátek (1991)
Dle mého názoru asi nejlepší filmová adaptace knihy v dějinách. Životní role Anthonyho Hopkinse a Jodie Foster, prostě radost sledovat jejich výměny a režie Jonathana Demmeho je naprosto dokonalá. Jeden z mála filmů, který mě nedokáže nikdy omrzet.
Mrtví neumírají (2019)
Kdysi jsem Jarmusche žral, chodil jsem na jeho filmy do filmových klubů a nastavoval si budík, když dávali jeho díla v nočním film.klubu na čt2. Bohužel "Mrtví neumíraj" mě dvakrát nenadchlo, párkrát jsem se zasmál, ale většinu času jsem se nudil a ke konci už jsem se nudil dost. Není to úplně výbuch, ale asi nejslabší Jimův kousek. No nic, jdu si spravit chuť třeba Ghost Dogem. 60%
Pasažéři (2016)
Nakonec příjemné překvapení, zajímavý nápad a sympatické duo Pratt/Lawrence. Lepší průměr. 70%
Nebezpečná rychlost (1994)
Akční klasika 90.let, skvělý námět nenechá diváka po celou dobu v klidu. Reeves s Bullockovou perfektně vybráni.
Kevin ze severu (2001)
Film na jedno kouknutí, je tam pár WTF momentů, ale taky i pár dobrých vtípků.
My (2019)
Slabota a zklamání, první počin Jordana Peela "Get Out" se mi moc líbil, byl to zajímavý a originalní film, kdežto "Us" je pravým opakem.
Exterminátor (1990)
Kultovní film v časech mého dospívání a pirátských videokazet z Polska. Původně jsem hodnotil třemi hvězdami, ale s odstupem času musím jednu ubrat (a není to dementním dabingem) nebavilo mě to snad ani minutu, totální slátanina, která mě vyloženě iritovala, bohužel i přesto, že ten nápad je víc než zajímavý.