Poslední recenze (329)
Love, Death & Robots - Jibaro (2022) (epizoda)
Zďaleka najlepšia epizóda tretej série a druhá najlepšia (hneď po skvelej Zima Blue) celkovo. Audiovizuálna žranica. Škoda, že takúto kvalitu a jasný autorský rukopis neobsahuje antológia aj častejšie.
Black Panther (2018)
Odkedy som včera opustil kinosálu snažím sa rozpomenúť, či som už videl nudnejšiu Marvelovku. A zdá sa, že zbytočne. Ešte aj ten Branaghov liek na insomniu bol zábavnejší. Nezaujímavý hrdina i záporák, nudný príbeh, absolútne nefungujúci humor, tisíckrát videné klišé (keď vodca Goríl odmietne pomôcť v boji hrdinovi, naozaj by ma ani vo sne nenapadlo, že sa nakoniec objaví a pomôže práve vtedy, keď bude mať zloduch víťazstvo na dosah. Aký to originálny nápad!), neprehľadné akčné scény, ktoré majú k tomu ešte aj otrasnú choreografiu (kopija, ktorá očividne presviští zloduchovi aspoň meter pred ksichtom ho samozrejme napriek tomu odhodí cez pol miestnosti). A ani tí herci nepredvádzajú nič, čo by film vytiahlo z mizérie. Pochváliť sa tu dajú len fajn hudba, pekný vizuál a krásny font, ktorý film využíva pri nápisoch. Nuž, a ak pri filme za 200 miliónov je to najpozitívnejšie čo o ňom môžte povedať, že používa super font, nebude s ním všetko tak úplne v poriadku.
The Orville - Kupidova dýka (2017) (epizoda)
Star Trekovský scenár, ktorý bol však producentmi zamietnutý, pretože by podliezol nimi požadovanú latku kvality. Našťastie v Orville je otázka kvality od začiatku bezpredmetná a tak táto časť v svojej lacnej priemernosti zo seriálu nijak nevyčnieva - nerobí mu hanbu, avšak ani nedáva kritikom dôvod prestať sa do tohto zrušeniahodného seriálu navážať.