Recenze (26)
Drive (2011)
Podle upoutávky jsem šel na Thriller / Drama / Krimi / Akční film, ale zřejmě jsem ho nepochopil, jde o opravdu lyrickou záležitost, která nemá téměř nic společného s udávaným žánrem, snad jen ty záběry z upoutávky, která se mi líbila na 4* . Nazvěte mě uměleckým barbarem, ale zkrátka tohle nebyl akční film....pro mě to byla NUDA...snad jen díky za růžovou :-)
Srážka s mimozemšťanem (2011)
4* za nápad a pojetí Pulovi postavy, jinak celkový dojem z filmu není takový, jaký jsem čekal podle ohlasů lidí, co už ho viděli. Vtipy jsou takové....eh....prostě takové sušší, ale zábava na nědělní deštivé odpoledne dobrá.
Snadný prachy (2010)
V TOMHLE KŠEFTU JSOU VŠICHNI ZMRDI. A proto to JW tak zpackal, jelikož měl jediný z nich ještě kousek charakteru... jinak dobře a reálně natočený film, který si nehraje na americkou notu, kde klaďas dopadne dobře a všichni gangsteři jsou mrtví. Tady dokonce nejlépe dopadl jeden z největších parchantů. ****
Iron Man 2 (2010)
Samuel L. Jackson působí trochu kýčovitě...ne,není to jen výkřik, to je i můj dojem ze " dvojky "
Iron Man (2008)
Skvělé sci-fi, jako technofil úplně žeru téměř dokonalé zpracování všech serepetiček, zbraní a vubec čehokoliv co pípá a vypadá hitech :-) , k obsazení asi není co dodat, snad jen, žeR. Downey Jr. je prostě na tuhle roli jako stvořený a plešatý Jeff Bridges...to je nářez při každé projekci, správný zloduch.
Thor (2011)
Film na nědělní večer jak dělaný...bez přemýšlení jen vnímáte děj, občas trošku předvídatelný, a 2 hodinky jsou pryč jako vítr...Thor na zemi působí naprosto skvěle se svojí archaickou mluvou, což se v dabingu povedlo pěkně, jinak bych raději viděl ještě originální znění ( mé smrtelné tělo je zesláblé, chci nějakou krmi aj. :-D ) . A Asgard? Tam si grafici přišli na své, opravdu povedená scenérie . A krásné Jaimie a Natalie, ach ty se povedly ;-)