Recenze (283)
Guru (2002)
Nepochybně jen další tuctová romantická komedie, kdy se ti dva nakonec setkají na svatbě jednoho z nich, ovšem poměrně svěže říznutá Indií a půvabně křečovitou Marisou Tomei jako bohatou dceruškou hledající se ve východním způsobu života...
Přítelkyně z domu smutku (1992) (seriál)
Asi nejlepší český porevuluční seriál, zejména díky Chýlkové.
Extra život (1997)
Jen se mi smějte, ale já tenhle film miluju, ovšem nejsem schopen říci přesně za co.
Mnoho povyku pro nic (1993)
Rozhodně jeden ze tří nejlepších filmových Shakespearů.
Království - Série 2 (1997) (série)
Jako seriál je to lepší - takhle se to dá vydržet jen stěží.
Atlantis (1991)
Něco tak úžasného, že se to dá vyjádřit snad jen hudebou. Erica Serry...
Magická hlubina (1988)
Naprosto famózní, úchvatná pocta životu pod hladinou...
Quo Vadis (2001)
Já holt ty polské velkofilmy nemám rád.
Idioti (1998)
Dost podivné, a bohužel příliš natahované...
Tanec v temnotách (2000)
Björk upřímně miluju, takže nemohu jinak:)