Recenze (283)
Píseň pro Martina (2001)
Film s brilantními hereckými výkony, místy však lehce klišovitý.
Wild Wild West (1999)
Nelze vydržet déle než půl hodiny.
Kandidáti (2000)
Allenová i Bridges excelují a tak tenhle film vytahují z průměrnosti...
Fakulta (1998)
Trochu trhlé, zábavné s nadhledem. Jasná Rodriguezův rukopis. Miluju tenhle film! (ne tak docela:))
Spy Kids 2: Ostrov ztracených snů (2002)
Někde mezi třemi a čtyřmi hvězdami, dost živější a svižnější než jednička, děj jen sice velice řidký, ale akční pasáže ho vyvažují.
Střihoruký Edward (1990)
Nádherný film se vším co k takovému přízvisku patří...
Statečné srdce (1995)
Trochu moc dlouhé a patetické. Navíc nemám moc rád Gibsona a tak jsem logicky proti Braveheart zaujatý.
Moje tlustá řecká svatba (2002)
Vtipné, bohužel to v druhé půli ztrácí tempo i humor. Neovlivněno americkým přístupem, takže se v MBFGW dobře profiluje řecká svébytnost.
Harry to s vámi myslí dobře (2000)
Mrazivé, místy i uvolněné. Struhující komorní thriller!
Pluto Nash (2002)
Film tak špatný, že jeho úděsnost není ani trochu zábavná...