Recenze (71)
Zaklínač (2019) (seriál)
Těšil jsem se jako zvíře a hořce zaplakal. Henry Cavill skvělý, bohužel je na obrazovce minimálně. Ze slovanské fantasy nic nezbylo, velké zklamání a nuda. To bylo do 4 dílu. Po osmém měním 2 hvězdy na 4. Dostalo to spád.
Po strništi bos (2017)
Bylo mi líto výborných herců, kteří díky mizernému scénáři a chybějící dramaturgii neměli co hrát. Smutný filmový NEzážitek.
Na hraně zítřka (2014)
Poměrně krátké, svěží, vtipné. Super. Jen to 3D stálo za prd.
Podivní (2010)
Svižné, zábavné slušně natočené. Legenda: * 0- 20%... ztráta času ** 20- 40%... ztráta času *** 40- 60%... televizní standard **** 60- 80%... slušně strávený čas u televize ***** 80-100%...stojí za lístek do kina
Město (2010)
Ben umí režírovat. Town, Argo - super. Neumí hrát a potřebuje lepšího scénáristu. Jinak film, kromě skřípajícího scénáře, dementního konce a mizerného herce Affecka, je dobrý - super atmosféra, parádní kamera, a jak už jsem zmínil - výborná režie. Je to opravdu výborně natočené. 4 hvězdy.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Tak to bylo hodně špatné. Není třeba opakovat názory na řídkost děje a roztažení příběhu na 9 hodin. V prvním dílu banda hrdinů kousek ušla, ve druhém dílu ušla zase další malý kousek. Za tři hodiny ve "dvojce" hrdinové projdou let a přeplavou jezero. Nic víc. No, hrdinové - ve filmu žádná postava, s níž by divák něco cítil není. Ve srovnání s Pánem prstenů, nabytým dějem a více než deseti postavami, kterým divák fandil, soucítil nebo je nesnášel, je Hobit zoufalý a nudný. Navíc není nic moc ani 3D a v podstatě nejsou nijak super ani triky (např. ve srovnání s Pánem prstenů nebo King kongem). Smutné je, že je z obou filmů o Hobitovi cítit, že pokud by Jackson natočil jeden 2-3 hodinový film, bylo by to super. Ale zase by nebyla miliarda dolarů vydělaná za jeden díl.... To není Tolkien, ani Jackson, ale pouze prachy. A bohužel to jde vidět.
Nevědomí (2013)
Jack (Tom Cruise s hereckým rejstříkem Arnolda) v této neuvěřitelné slátanině létá v moderním letadélku Káněti, spravuje létající droidy, někdy se s nimi honí jako ve Hvězdných válkách. Vždy je to v úzkém kaňonu, aby mohly do sebe narážet a vytlačovat se. Jeden droid dokáží vyhubit celou skupinu lidí v oblecích Batmana, Jack ale dokáže sejmout droida pistolí. Do přistane Olga Kurylenko (opět herecký rejstřík Arnolda) a všechno nám naštěstí vysvětlí náčelník batmanů Morgan Freeman. A nakonec přijde trochu boha a tak. Horší než třetí díl Matrixu. Jedna hvězda za super výpravu, která přišla vniveč.
Prometheus (2012)
Jedna hvězda pro Scotta (výborný režisér, točící sem tam neuvěřitelné slátaniny) a jedna za 3D zážitek. Prometheus patří k těm slátaninám. Děj je nesmyslný, postavy jednají nelogicky, je to zkrátka blbina. Po představení jsme o filmu diskutovali (dovolím si říci, že na úrovni - VŠ prof, Mudr., Ing.). Bohužel z toho nebyla diskuze podobná třeba intelektuálnímu běsnění v Lidových novinách, kombinující Bibli a Freuda, ale obyčejné WTF!
Diktátor (2012)
Výborné. Lepší než Borat. Hodina a půl totálního humoru. Po dlouhé bodě jsem se v kině smál hodně nahlas. Obrovská koncentrace hlášek bez hluchého místa. Zároveň výborná satira - šílení monarchové, demokracie řízená nadnárodními koncerny a poučný projev o rozdílu mezi demokracií a diktaturou. Na dobrých 5 minut mne odboural "plán B".
Světová invaze (2011)
Dal jsem si závazek nepoužívat v komentářích vulgární výrazy. Musím ho porušit. Je to sračka.