Recenze (602)
Cesta do pravěku (1955)
S vedomím toho, že už dávno nie som cieľovou skupinou tohto filmu musím uznať, že ide o pekný film s obzvlášť na tú dobu s veľmi dobrým spracovaním.
Pěkně blbě (2017)
Pre mňa 3,5*.
Avengers (2012)
Suverénne najväčšia hlúposť akú som videl za dosť dlhú dobu. Mám rád dobré sci-fi, nepohrdnem ani filmom natočeným podľa komixu, no keby tu nehrali hviezdni herci, tak toto patrí do filmovej hviezdnej roty. 1,5*
Vyšší princip (1960)
3,5*
Spravedlnost (2017) (seriál)
4,5*
Sbal prachy a vypadni (1998)
Do kolien som nešiel ani zo Snatch, ani z tejto lepšej Tarantinovky. Nehovorím, že je to zlý film, no ako sa dostal medzi 100 najlepšie hodnotených filmov na CSFD, tak to mi (zatiaľ?) naozaj uniká. 3,5*
Mastičkář (1981)
Klasika bez väčších prekvapení za silné 4*.
Listopad (2017)
Bizarné, vážne, chvíľami vtipné. 3,5*
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Zatiaľ najlepší diel série, no napriek tomu x-menom zatiaľ neviem prísť na chuť. 3,5*
Ve stínu (2012)
Vizuálne skvelé, o to väčšia škoda scenáru. 3,5*