Recenze (126)
Arabela (1980) (seriál)
Arabelu MILUJU! :o)...na tu dobu super triky a vůbec, říše pohádek a postavičky, skvělá výprava a pochvala pro pana Vorlíčka :o)
Jak dostat tatínka do polepšovny (1978) (TV film)
Zbožňuji Tomáše Holého a v tomto filmu je prostě excelentní a vůbec všichni herci jsou skvělí :o)...opět velká pochvala pro režisérku Poledňákovou.
S tebou mě baví svět (1982)
Myslím, že tento film nemusím ani více komentovat, prostě skvělá komedie :o)))...hlášky z filmu si dnes pamatuje snad už každý :o)...Režisérka Poledňáková je opravdu člověk na svém místě :o)
Forrest Gump (1994)
Kdybych mohla, dala bych hvězdiček 10 :o)))...další film, který patří do mé top 10 :o)...tomuto filmu se nedá nic vytknout :o)...skvělý výkon Toma, ale i ostatních herců .o)...bravo !!!
Medvídek (2007)
Můj oblíbený film. Myslím, že je tam hodně z toho, co dnes žijeme! ...bohužel :O( ...ale jsou v něm dobré hlášky :o)
Zásah v pravou chvíli (1963)
Tuto komedii řadím mezi své nejoblíbenější, ačkoliv byla natočena již v roce 1963! Neskutečné grotesky, mne dodnes dostávají do křečí a slzy stříkají z očí :o)...bezva film s velkou porcí humoru...smích léčí :o)))