Recenze (126)
Spálené stodoly (1973)
...od toho filmu jsem čekala bohužel víc :O( ... ale oba hlavní představitelé byli perfektní :o)
Červený a černý (1954)
Kéž by se dnes takovýchto filmů točilo víc...
Hlídač č. 47 (2008)
3*...především za skvělé výkony Karla Rodena a Vladimíra Dlouhého.
Občanský průkaz (2010)
...a tak to skutečně bylo :o() Velmi zdařilý film a hlavně sehnat všechny ty rekvizity, to asi muselo dát zabrat!
Čínská čtvrť (1974)
DOKONALOST SAMA!!!...jelikož už jste to všichni zhodnotili, zbývá mi jen smeknout klobouk a zvolat BRAVO!
Vajont - šílenství mužů (2001)
Vzhledem k tomu, že byl film natočen dle skutečné události, mne až mrazilo, jak byli Ti, kteří měli za takovou důležitou věc odpovědnost, chladní a hamižní! :O( ...to je život a myslím, že tento trend přetrvává do dnes a bohužel se prohlubuje a nabírá větších rozměrů! :O( ...jj, chudáci všichni Ti, kterých se pak takové pochybení "mocných" týká :O( Jinak moc hezky natočené :o)
Na vlastní nebezpečí (2007)
Příroda krásná :o)...ale příběh poněkud bez šťávy :O( ...kdyby tam nezabili toho strážníka, tak by se skoro nic nedělo :O( ...Filipova tvorba jde opravdu od desíti k pěti :O(
Kvaska (2007)
...hudba je dobrá, prostě Landovská _o)
Souboj Titánů (2010)
Jedním slovem, zklamání :O( ...přeházená mytologie, Pegas černej?..."akční" scény se kmitaly tak rychle, až oči bolely, nebylo vlastně skoro nic vidět! :O(...a vůbec, toto se opravdu nepovedlo :O( ...bohužel musím srovnávat s původními "Titány" a těm se asi jen tak něco nevyrovná! ...ale přesto děkuji POMO :o)
Akta X (1993) (seriál)
...první řada byla nejlepší :o)