Recenze (15)
Nikdy to nevzdávej 2: The Beatdown (2011)
Je to o hodně lepší než první díl. Narozdíl od jedničky zde jsou skuteční MMA zápasníci a je to i o hodně realističtější než jednička.
Krajní meze (1995) (seriál)
Viděl jsem jen pár dílů a to mi stačilo. Dost mně zarazilo hodnocení typoval jsem ho tak kolem 30-40%. Nechápu jak tenhle seriál může někdo srovnávat s něčím jako je akta x.
Kung-fu mela (2004)
72%?! co si to všichni pícháte?
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Už nikdy víc
Život brouka (1998)
První film na kterym jsem byl v kině ještě jako malej a prostě paráda
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Buzz Španěl a Brambůrek Tortila prostě nejlepší
Partička (2009) (pořad)
Herci jsou tu hodně otravní(hlavně Petra). Ta hvězdička je za to že se zde občas objeví Genzer se Suchánkem.
Na doraz (2010)
Je to něco jako Letadla, vlaky, automobily ale horší
Fur TV (2008) (seriál)
Seriál založenej jen na sprostejch slovech. Hodně trapný
Partička (2011) (pořad)
Skvěle vybraní herci, narozdíl od slovenské verzre kde mi přijdou herci strašně otravní.