Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Avatar: Legenda o Aangovi (2005)
Saint seija (1986)
Seriál jsem viděl hodně dávno, ale teď při opětovném shlédnutí neztratil nic ze svého kouzla.
Californication (2007)
Metalocalypse (2006)
nejvíc metal a brutal. 2. série trochu slabší, ale 1. a 3. je výborná