Recenze (32)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Tenhle film by zaslouzil jeste horsi hodnoceni nez odpad. Rychle zapomenout, ze vubec vznikla nejaka nova trilogie a bude dobre
Rozčarování (2018) (seriál)
oproti Simpsonum a Futurame vyrazne slabsi.
Zaklínač (2019) (seriál)
ty dily jsou hrozne zmatene a kdyby clovek knihy necetl tak to jen tak nepochopi. Plus Marigolda jsem nemel moc rad ani v knihach, ale tady je naprosto nesnesitelnej.
Irčan (2019)
Bylo fajn po dlouhe dobe videt Joe Pesciho v nejakem filmu, ale to je skoro jedinny klad tohoto filmu. vyobrazeni zivota Ircana rozhodne nepotrebuje 3,5 hodiny. stopaz mohla byt minimalne o hodinu kratsi.
Zmlsané dějiny (2018) (pořad)
Dal jsem 1 dil a byla to velka bolest. Pan Vanek, at se venuje vareni, ale hlavne at nikde nevystupuje
Re-Play (2009) (pořad)
Ti dva idioti co to ted moderuji jsou na pest. Skoda, driv to byl pekny porad
Avengers: Infinity War (2018)
Naprosto zbytecnej film a ten zaver uplne k nicemu
Metanol (2018) (TV film)
1. cast nic moc, hlavne moravsti pseudoherci, ale 2. cast je hodne povedena.
Vyprávěj (2009) (seriál)
kouzlo tohoto serialu mi nejak uniklo.
Blesk z čistého nebe (2012)
100x horsi nez SpaceJam. Desna nuda a ztrata casu