Oblíbené filmy (10)
Tenkrát na Západě (1968)
Nádherný vizuální prožitek, podpořený jednou z nejsilnějších hudebních složek, jaké se v dějinách filmů objevují. Film bez hudby by přišel o velkou část své působivosti a dlouhé nájezdy kamery, záběry přírodních scenérií, by působily jako vycpávka. Takto ale tvoří celek jedinečný filmový zážitek, a snímek se po právu stal kultovním. Můj jeden z nejoblíbenějších filmů vůbec. Skvělá režie, kamera, výběr a výkony čtveřice hlavních hrdinů (Cardinale, Bronson, Fonda, Robards) a v neposlední řadě krása exteriérů.
Zelená míle (1999)
Mám rád filmy s prvky sci-fi. Mám rád herectví Toma Hankse. Mám rád Zelenou míli. Velmi silný film. Sam Rockwell je skvělej psychouš a nejlepší herec ve vedlejší roli je nesmrtelná myš.
Forrest Gump (1994)
Tanec s vlky (1990)
Postřižiny (1980)
Naprosto dokonalé! Pro fanoušky doporučuju navštívit Jihomoravské městečko Dalešice a stavit se do pivovaru na Májový ležák. Uvidíte i kolo paní správcové a oděv na motocykl pana správce :)
Slavnosti sněženek (1983)
Kontakt (1997)
Další z mých šestihvězdičkových filmů :)
Obchod na korze (1965)
Krása nesmírná, nejlepší role mistra Kronera. Pět plně napěchovaných hvězd.
Schindlerův seznam (1993)
Chci dát šest hvězdiček....