Oblíbené filmy (10)
Tenkrát na Západě (1968)
Kmotr (1972)
Sedm (1995)
Světáci (1969)
Život Briana (1979)
Pro mne nezábavnější film všech dob. Pásmo příběhů z Nového zákona, které možná znáte (příchod tří králů, kázání na hoře, ukřižování atp.), tentokrát ale trochu jinak. Plus pár dosud neuvedených scén (kamenování, zachránění mesiáše mimozemšťany, ...). Z dnešního pohledu nelze pochopit, proč byl Život Briana v některých zemích zakázán. Snad jen proto, že je příliš vtipný...
Americká krása (1999)
Skřivánci na niti (1969)
Mladí muži za pultem (1994)
Naprosto dokonalé, nicota všedního bytí prodavače frustrovaného více či méně stupidními zákazníky/kolegy/kamarády/dalšími nesouvusejícími osobami v 90 minutách s přehršlí skvěle vypointovaných scének navrch. Moje nejoblíbenější je debata o hvězdě smrti a objednávání videofilmů. Debut který Kevin Smith dosud nedokázal překonat...
Memento (2000)
Tak ještě jednou a pořádně. Zapadalo vše do sebe? Nebyl ten polda přece jen zákeřnej? A co ta barmanka, vzpomínáš si? A důkazy - vlastně fakta máš? Zase to nedávalo smysl? Tak ještě jednou, ale to je naposled, co se na to díváš...