Recenze (88)
Rána z milosti (2005) (TV film)
Má to 70 minut. Prvních 60 by bylo za čtyři, pak posledních 10 za dvě, tak dám tři...
Gagman (1987) (seriál)
sehnal jsem akorát první díl...
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Zbytečně dlouhé, hlavně že to musí být na dva díly. A scény kolem vlaku na konci mi to ještě pokazily. Těch dvou věcí škoda, jinak by se mi to líbilo moc...
Wonka (2023)
Za mě moc genderové a moc pro děti, to hlavně ke konci...
Jeanne du Barry - Králova milenka (2023)
Maïwenn se mi moc nelíbila. A určitě nevypadala na 25, což byl rok, kdy se Ludvík s du Barry setkal. Jinak na jedno podívání bylo...
Bod obnovy (2023)
Špatné to nebylo, ale radši bych více sci-fi a daleko méně krimi... 3,5 hvězdy
Star Trek II: Khanův hněv (1982)
Walter Koenig jako Pavel Čechov byl v seriálu až od druhé série, takže se s Khanem poprvé mohl setkat až v tomto filmu, což mi přijde jako celkem slušná chyba, Khan si ho nemůže pamatovat, když ho neviděl, ale jinak dobré...
Hrabě Monte Cristo (1998) (seriál)
Jako film se mi to moc líbí, to ano. Akorát s knížkou má společné tak jména postav. Jinak skoro nic...
Muž jménem Otto (2022)
Nebylo to špatné, ale švédský originál je o třídu lepší. Zase si museli amíci do scénáře přidat svoje pohledy a emoční vykrádačky...
Avatar: The Way of Water (2022)
Jelikož je u mě na prvním místě děj, tak tady nemůžu dát víc...