Recenze (177)
Jackass 3 (2010)
Další nářez těhle bláznů, nebo spíš magorů. Nejpovedenější díl jednoznačně, ale z některejch scén se fakt dělá špatně. Jak někdo je obklopen hovnama, nebo zvrací na kameru vidět nemusím. Přesto ale převažují naštěstí scény vtipné.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Takový ten pocit, když vás film vtáhne a už nepustí.. přesně to se děje tady. Boží postavy, akce, soundtrack, scény... a jedna z nejzábavnějších scén u akčního filmu co jsem za dlouhou dobu viděl a to autobusová zastávka.
Jak na holky (2009)
Po dvaceti minutách vypnutá televize a radši jsem šel spát. Pro mě aspirant na titul nejhorší film vůbec.
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Simon Pegg je prostě výbornej. Připadá mi, že v každým filmu opravdu hraje kus sám sebe a výsledek je znát. No a pak je tu Kirsten, kterou prostě žeru.
Já, legenda (2007)
Will Smith opět nezklamal a po já Robot další skvělé Scifi. Tenhle styl Willovi opravdu sedí. Film mě upoutal některými efektními scénami a hlavně příběhem. Opravdu kvalitní snímek.
Jaromír Jágr: stále na vrcholu (2012) (TV film)
Jakožto rodilý kladeňák a obdivovatel Jardy nemůžu bejt u tohohle dokumentu objektivní, takže bych dal 5 hvězdiček i kdyby to bylo hrozný, což ale nebylo a zase jsem se o Jardovi dozvěděl něco nového.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Do poloviny filmu to mělo slabší rozjezd a nacházelo se zde pár vtipných momentů, ale pak přišlo něco co jsem opravdu nečekal a to byl naprostý masakr. Film se změnil na akční komedii a této době, kdy se drtili hlavy a zabíjeli postavy si udržoval poměrně vysoký standart vtipu. Hlavní hrdina, téměř bezchybný policista Angel ( Simon Pegg) je přeřazen z Londýna na vesnici Sandford, kde hned první den pozatýká několik lidí, a to i svého budoucího kolegu Dennyho. Najednou ale se začnou zabíjet lidi, a Angel přichází na to, že se jedná o vraždy a ne o nehody, jak si myslí lidé z vesnice., ale nikdo mu nevěří a potom začíná pátrat po ne jednomu člověku, ale více lidech, kteří zabíjejí až přijde na to, že jsou to lidé, kteří se stají o "obecné blaho" . Film plný překvapení a opět skvělý britský humor a Simon Pegg.
Jeff, který žije s mámou (2011)
Příjemný a celkem inspirující film se super hudbou, která ten snímek perfektně doprovádí. Jasona Segela začínám řadit mezi oblíbené herce.
Johnny English se vrací (2011)
Johny English se vrací a je furt stejnej magor jako předtím :)
Jump street 21 (2012)
Solidní chujovina se spoustou vtipných momentů a akce. Ideální film na odreagování a pobavení. Potěšilo slyšet na párty Foster The People :)