Recenze (570)
ABBA: The Definitive Collection (2002) (video kompilace)
Hudební "MŇAM".Alespoň pro můj ročník byla,je a bude(stejně jako Beatles) fenoménem.
Animatrix (2003)
Jelikož mně Mattrix jako film dost fascinoval,tohle sem nemohla navidět.Je to skvělá kolébka k Matrixu.Japonské animé sice moc nemusím, ale tohle můžu.Díky za vynález počítačové animace.Jen tak dále páni Wachowští!!!
Michael Flatley's Feet of Flames (1998) (divadelní záznam)
Další vynikající věc.Ty perfektní houslistky si musí každý vychutnat a několikrát zvopáknout.Jsou dokonalé.Flatley má super konkurenta a chvílema mám pocit že je lepší než Michael.
Lord of the Dance (1997) (divadelní záznam)
Perfektní výkony,naprosto super výprava,nezapomenutelná hudba.Nohy tanečníků rychlejší než oči diváků.Na malé obrazovce si to ale nevychutnáte tolik,jako na velkém plátně.Irské legendy v tanci,hudbě a zpěvu.Hodně,opravdu hodně to chytne za srdce.
Kouzelník Žito (1982) (seriál)
Mám pocit,že nebýt večerníčků,tak dnešní děti ani nevědí že nějaký kouzelník Žito vůbec existoval.
Sluneční panenka a dešťový panáček (1986) (seriál)
Pokud si dobře vzpomínám,tak vypravěče dělala T.Medvecká.Opravdu je škoda že někam zapadnul,byl moc hezký.
Vivat Beňovský (1975) (seriál)
Zbytečně dlouhý a nezáživný seriál,byť podle skutečné historické postavy.Nebavil kdysi a nelíbí se ani dnes.Ale kožichy tam měly super.
Příhody kocourka Damiána (1987) (seriál)
Já si pamatuji kocourka Damijána ještě v podání kreseb Miloše Nesvatby a podle mně byl o mnoho lepší.Nikdy se však mým dětem nepodařilo jej namalovat tak jako z této verze. Za jednoduchost kresby (kterou v pohodě napodobí malé děti) za Pytipačku a další krásná pajména, nemohu dát méně než za plnou.
Pohádky ze šípkového keře (1973) (seriál)
Dospělí ocení laskavě krásný komentář F.Filipovského a děti určitě ocení jednoduchost kreslených postaviček.Vždyť vypadají,jako by je sami kreslili.
Hup a Hop (1968) (seriál)
Krásná javajková loutková klasika.Na dobu ve které vznikal,je to na velice dobré úrovni.