Recenze (495)
Lítám v tom (2009)
Film ako vyšitý na sobotňajší večer, ale nič viac :D
Mary a Max (2009)
Tento film si neviem predstaviť ako normálny hraný film, možno by to bolo niečo v štýle Amelia z Monmartu... Myslíte, že to bolo fakt podľa skutočnej udalosti ? :D
Monstra vs. Vetřelci (2009)
Miestami celkom sranda, ale celkovo nič moc...NUDÁÁÁ :D
Náhradníci (2009)
Náhodou mne sa to páčilo, pripomenulo mi to trochu Total recall. Odporúčam vidieť :-)
Pařba ve Vegas (2009)
Pár hlodov, ale inak trápna idea a okopírované nápady...Nič extra to nie je, hoci podľa hodnotenia uživateľov to vyzerá inak :(
Pátek třináctého (2009)
Nie je to najhorší horor aký som videl, ale veľa mu nechýbalo... Škoda :D
Podnájemník (2009)
Celkom dobrý film, len taký neurčitý koniec sa mi veľmi nepáčil...celý film som čakal na rozuzlenie a nakoniec som si musel urobiť aj tak vlastný názor...:-(
Policajt ze sámošky (2009)
Tak toto bola ale trápna komédia. Blééé:-(
Poslední dům nalevo (2009)
Už od začiatku filmu mi niečo na tomto filme pripadalo také rozťahané a fádne, ale až keď som tento "skvost" kinematografie dopozeral, až vtedy som si naplno uvedomil, že je to jedna veľka sračka a nič viac. Veď uznajte sami, scény sú natiahnuté, viď príklad znásilnenie. Máte pocit, akoby rodičia riešili morálnu dilemu, či udrieť alebo neudrieť a nakoniec sa ocko zachová ako sadista. Ďakujem, ale takéto filmy nemusím. Blééééé :-(
Proroctví (2009)
Na celé štyri hviezdičky to síce nebolo...neviem napríklad na čo slúžili čierne kamienky...ale inak to bolo dobré :D