Recenze (28)
Robin Hood (2010)
Nemohu říci že by mě film nebavil. Vcelku jsem se nechal oklamat, a užíval si jiný výklad legendy o Robinu Hoodovi až do chvíle naprosto dokonale okopírovaného vylodění na pláži Omaha z filmu Zachraňte Vojína Ryana. V tu chvíli jsem si uvědomil že vlastně celý film působí spíše jako parodie na příběh Robina z Locksley.
Bleach (2004) (seriál)
Pro mě osobně nejlepší Anime, s velkým náskokem před hlavním konkurentem (Naruto). Jediná drobná vada na kráse je relativně nesympatická hlavní postava, ale na to si člověk zvykne. Co s příběhu a prostředí týče, vše funguje parádně a anime jako takové dokáže naprosto vtáhnout do děje.
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Další ze seriálů mého dětství. *SPOILER* Nikdy nezapomenu na okamžiky kdy jsem byl nešťastný ze ztráty Zeleného strážce, a chvíle štěstí kdy se vrátil jako Bílý. Ač kvalitativně seriál za moc nestojí, pro dětské diváky dokáže být úžasným, a tak ho taky beru.
Naruto (2002) (seriál)
Kreslená telenovela, pro mě osobně absolutně nezáživné, nudné...
Beyblade (2001) (seriál)
Po Pokémonech druhé anime mého dětství, a spolu s nimi jediný seriál který mě dokázal připoutat k televizi.
Maniak (2009)
Pokud by tenhle film měl získat nějaké nej, pak jedině jako nejhorší film jaký jsem v poslední době měl tu možnost (smůlu?) shlédnout. Naprosto neoriginální film, který si hraje na něco čím není. Hloupý příběh, trapně nudné charaktery postav a otřesné vizuální efekty dotváří vskutku děsivou podívanou. Jediné co vás donutí dokoukat "film" do konce je zvědavost, jestli to může být ještě horší.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Parádní akce, vyšperkovaná luxusními hláškami. Rozhodně stojí za to, jeden z nejlepších akčních filmů posledních let.
Partička (2009) (pořad)
Ať se snažím jak se snažím, nemohu slovenské Partičce přijít na chuť, ačkoli u české verze se bavím pokaždé...