Recenze (140)
Amélie z Montmartru (2001)
Příjemné překvapení! audrey je super, hraje si s každým jako kočka s myší!
Amistad (1997)
Sice trochu delší film, ale zase s napětím očekáváte, jak se to vyvine, možná si i pobrečíte!
Anděl Páně (2005)
Vtipné, milé a potěší. Trojan v roli matly nemá chybu!
Anglický pacient (1996)
Sladké pohlazení!
Animální přitažlivost (2001)
Čekala jsem daleko víc. Tak trochu Jak Popelka ke štěstí přišla, ještěže si ten podpatek aspoň zvedla. Na takovéhle téma se dal natočit lepší film.
Barva ráje (1999)
film, který vás dostane svou citovostí, lidstvím. Skvělý snímek o sociálním cítění.
Bathory (2008)
Pohádka o jedné věčně mladé paní. Nejvíc mě asi dostal Polívka, jak se snaží o fotografii, jak jezdí na kolečkových bruslích a nakonec použitím padáku při útěku. To si snad Jakubisko dělá srandu ne?
Berlín, Berlín (2002) (seriál)
Fakt sranda!!!
Bobule (2008)
To byla doba, než někdo u nás natočil dobrou komedii.
Bokovka (2004)
do Oskarového fillmu to má hodně daleko, obyčejný film, nevidím na něm nic zvláštního