Recenze (964)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
To bude v hodinách dějepisu zase veselo! :)
Acid House (1998)
Drsné. Nevyrovnané. Místy krutě směšné. Hnusné... :) Jako plno lidí soudím, jsem šel na "Druhý Trainspotting" a ono nééé... :) Teď už bych to asi vynechal, ale tehdá... :)
Adamova jablka (2005)
Smutné, velmi smutné, ten náš svět...
Ad Astra (2019)
Příběh zraněného chlapce který se v padesátce dostane k usmíření s otcem i svým životem, který je natočen vizuálně podmanivě, herci hrají, hudba dokresluje, jen scénáře rozpracovaných filmů se asi rozsypaly v pracovně a už to nikdo nedal pořádně zpátky... Za naději v životě Roye McBridea zůstanou tři hvězdy a scéna s náskokem do kosmické lodi a průlet prstencem budou zapomenuty. Po tomhle filmu si říkám, že bych měl té Gravitaci dát ještě jednu šanci.
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Prostě úžasný protivník v roli šíleného biologa mstícího se za pětku z biologie ze základní školy, neřku-li Nicku Cartere?!? :)
A.I. Umělá inteligence (2001)
Ačkoliv chápu, že příběh měl - chtěl být odvyprávěn právě tak dlouze, na mě to bylo příliš.
Akce Bororo (1972)
Cože?!?! :-O :-D Odpad!?! Tak vám přeju možnost vidět to jako dítě v pošmourné ČSSR a uvidíte film nevídaných rozměrů! Fantazie a technických šíleností!! :) No a případně se to dá použít jako brutální retro nářez!!! :) A paní Turzonovová je hvězda!! Nebo z hvězd?!? ;-)
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Moc hezky natočené, snad až na všechny ty paruky a příčesky. Chyba bude asi ve mě, že jsem si víc neužil tu ochranu svobody tisku mezi dobovou smetánkou.
Akumulátor 1 (1994)
Bylo to vážně na naše poměry dobře udělané... místy trochu podělané! Ale kritizovat bych si to nedovolil a místy jsem se i svíravě bavil... :) A televize se bojím ještě pořád! :-D
Alf (1986) (seriál)
Ten mimozemšťan je zvíře! :) Když si připočtu v českém dabingu pana Satoránského... u mě prostě milé seriálové vzpomínky na devadesátá léta dvacátoho století... :)