Recenze (105)
Poslední představení - Episode VII (2020) (epizoda)
Jaké tohle pro mne překvapení, takhle jeho část života mi dosud zůstávala utajena...miluju tenhle seriál a už se soužím, že bude brzy konec.... :(
Temná věž (2017)
Asi bylo od začátku jasné, jak tohle může dopadnout. Boje temna a světla. Přesto zpracování dobře povedené!
Eli (2019)
Rozuzlení se mi líbilo moc, tohle jsem určitě nečekal a dlouho jsem se tak nepobavil! Za mě velký palec hore :-)
Joker (2019)
4* jen kvůli tomu, že Heath Ledger byl lepší
Všechny malé zázraky (2020)
Film pro všechny, kdo jsou tak trochu cáklí..na konci jsem brečel a nestydím se za to. Kniha koupena :-)
Bitva u Midway (2019)
Jak jsem se bál, že budou až moc vidět efekty, tak nebyly. Komplexně povedené, o dost méně patosu, srdceryvných scén. Pouhé vyprávění reálií. USA nebyly ani zdaleka tak efektivní a v převaze, jak jsem si vždy myslel. Mohlo to klidně dopadnout i naopak.
All or Nothing: Manchester City (2018) (seriál)
Supr pohled do nitra fotbalového klubu po celou sezónu 2017/2018. Pepa obdivuju za jeho manažerský styl, který si drží již v několikátém klubu, některé hráče mám moc rád, ale bohužel jsem fanda Man United, tudíž na pět hvězd to není :D
Po strništi bos (2017)
Kdybych mohl, dám deset hvězd, přesně podle mého gusta, staré náčiní, orání pomocí koně, kovář, projet se s vozem taženým koněm. Otec taky klepal kosu na dvorku babiččina obydlí, aby následně posekal trávu. Přítomné slepice, králíci, knihu jsem přečetl, super podle knihy. Jen rozloučení s "láskama" chybí. Jinak jsem nadšen velice, moc krásné, milé, podívám se rád ještě jednou...
Monstrum z hlubin (2013)
:D
Kong: Ostrov lebek (2017)
4,5 hvězdy, o 50% zajímavější, než před dvěma dny zhlédnutý Covenant