Recenze (167)
Vyměřený čas (2011)
Spoiler alert! Velice dobrý nápad, velice zajímavé provedení, půvabná kamera, i všichni "25 letí" herci. Bohužel celý film mě napínali s vysvětlením celého systému, k němuž nedošlo. Veškerá revolta hlavních hrdinů nic nevyřešila, přesto byl konec prezentován jako hepijend. Dost mě to mrzí a srážím za to 3 body. Pokud by to bylo domyšlené, neváhal bych zařadit tento film do své top 10, ale takhle... 7/10
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Neočekávaně dobré. Už nestandardní začátek s několika trapnými situacemi naznačil, že se film bude poněkud lišit od 'klasické crazy komedie' dneška. Už pár let jsem se v kině takhle nesmál. Asi dvakrát třikrát jsem dostal takový záchvat smíchu, že jsem propásl další scénu... což je dobře, protože na to musím znovu:) Scéna z wyomingského geekshopu se pro mě stala legendární:) Dávám 8/10 (musel jsem ubrat za ten konec, ani Sigourney ho nezachránila)
Rio (2011)
Neřekl bych, že v animáku můžou být tak sexy baby... no, když je vlastně celej film o ptácích... jsem to mohl čekat. 7/10
Rychle a zběsile 5 (2011)
Až na ty srdcervoucí kecy o rodině to byl docela slušnej výkon 8/10
Machete (2010)
Úplné zklamání to nebylo. Vratké základy dlouho zachraňuje pevná konstrukce z fórů, krve, střev, sexy slečen, výborného obsazení, na konci se však film poněkud rozpadne (vyjma SSegala, nejlepší herecký výkon jeho kariéry). Už to bylo jako moc. Nicméně, Rodriguez udělal opět svou věc, nebraje ohledy na kohokoli. Bohužel musím říct, že u Planety Terroru to fungovalo o něco líp. 7/10 P.S.: kde sakra byl Tarantino?
Terminator Salvation (2009)
Proč v každém postapokalyptickém světě hoří voda? Ne vážně, vysvětlí mi to někdo? Na jakém principu to funguje? Co je palivo? Všimnětě si, že ohně hoří většinou jenom v noci... Kdo a proč je zapaluje? Proč ohně šlehají v pravidelných intervalech, z nesmyslných míst i v továrně na roboty? Nějaká forma klimatizace pro Arnolda? Teď ale k věci - vůbec to nebylo špatné:) 8/10
Apocalypto (2006)
Gibson mě stále dokáže překvapit. Apocalypto mě sice tak nezasáhlo jako umučení, ale podívaná to byla velkolepá, ať si kdo chce co chce říká. Gibsonovy historické eposy mě vždycky bavily, tento bych však vyzvedl nad ostatní, protože ani chvilku nenudil. Opravdu mě překvapilo relativně malé množství krve. Podle komentářů a recenzí které jsem si četl před shlédnutím jsem čekal krve hektomoře, neuvěřitelné hromady střev a vypíchnutých očí. Gibson s krví zacházel decentně, a oproti umučení byly ty hromady mrtvol a způsobená zranění uvěřitelné. Opravdu se omlouvám Galadriel, ale tohle prostě nebyl žádnej hardcore. Další obří plusy filmu byly masky, casting a řeč - prostě jsem věřil, že jsou to Mayové. Jediné co mi vysloveně nesedlo byla ta věštící holčička,... proč? Kolem a kolem hustej film, podívám se znova a rád. 8/10
Hanebný pancharti (2009)
Více akce, příště jako... jo? 7/10
Alenka v říši divů (2010)
Na Tima slabý, připadalo mi že půlku nápadů si vyžral z mrtvý nevěsty a druhou z továrny na karlíky. Nicméně byl jsem poprvé na 3D a to nedostatek originality opravdu nahradilo. Nemůžu říct než paráda:) Za parádu bych ještě označil herecký výkon Johna (ostatně jako vždycky) a Aničky Hetawejové (nikdy předtím se mi tak nelíbila, i když vypadala jak upír:). Normálně 6/10, za další rozměr 7/10.
Prohra (2009) (amatérský film)
I když má prohra hodně slabejch momentů, tak má i pár velice slušnejch. Dal bych normální průměr, ale dostává mě Milanova kamera, takže o jednu navrch.