Recenze (251)
Závrať (1958)
A.Hitchcock nedokázal do filmů dostat jakoukoliv poetiku. Podobné téma jako Vertigo natočil C.Saura Peppermint Frappé, je o několik tříd výš.
Peppermint frappé (1967)
Vázquez je opět ďábelský, klasická témata která od Saury očekáváme, ne tak hluboké jako například Dům v Madridu, ale i tak pěkné.
Eliso, můj živote (1977)
Hlavně o ženské duši a citech, realita se prolíná s představami a myšlenkami jak jsme u Saury zvyklí, téma vzpomínek rovněž. V tomto směru vytvořil Saura lepší filmy, ale snovost umí vytvořit a jako celek příjemné.
Sartana: Ještě teplý a už zasypán pískem (1970)
Detektivky mě moc nebaví, ani ty Sartanovy, ale je to dobře natočeno a hudba je dobře okopírovaná.
Voglio morto, Lo (1968)
Amatérský western, jediný klad je hudba, ale i ta je pouze průměrná.
Tango (1998)
Film se mi líbil ale nejsem milovník tance takže tanga tam mohlo být i míň. 8 a půl je v pořádku, vzpomínám i na Lisabonský příběh, z těchto příkladů vychází nejsrozumitelněji právě Tango.
El hombre de Río Malo (1971)
Málo vtipná a špatně napsaná komedie s dobrými herci.
Saraband (2003) (TV film)
Bergman měl dost sil i ve svém poslením filmu, je drsný jako vždy a nechybí mu nic. Je obdivuhodné že si režisér dokázal udržet kvalitu takto dlouho.
Der letzte Ritt nach Santa Cruz (1964)
Rakouská hra na kovboje, snad jen krajina se mi ve filmu občas líbila.
Minnesota Clay (1965)
Druhý Corbucciho western, je vidět že ještě nevěděl jak na to, Je obtížné pochopit že rok po tomto filmu natočil Djanga. U Minnesoty je všechno nevýrazné, hudba, herci, příběh, produkce levná, ale Corbuccimu to všechno stačilo na posbírání zkušeností, aby začal točit perly.