Poslední recenze (46)
Red Notice (2021)
Áčkové obsazení a přitom je to takové béčko. Asi kdyby tam hráli míň známí herci měla bych nižší očekávání a tím bych pak byla míň zklamaná. Protože mě to jako příběh moc neoslovilo. X-tá varianta viděného, sem tam nějaká dobrá hláška nebo situace. A nebýt toho twistu na konci, na ty 3 hvězdičky by to i dalo.
Bing (2014) (seriál)
Nuda. Otravný batole s dalšíma otravnýma batolatama a dokonalí pečovatelé, kteří mají vždycky pochopení, i když se dětičky chovají jak spratci.
Pohádky pro Emu (2016)
Příjemný vánoční film, herci super, vtípky fungují, všechno je takové růžovoučké a sune se to k očekávanému happy endu. Jediná zásadnější vada je v tom, že je to zoufale neoriginální, takže jasně předem víte, co se bude dít. Netvrdím, že každý film musí být zásadní objev a musí tam mít aspoň dva plot twisty, ale aspoň trochu míň předvídatelnosti by neškodilo. Tak aspoň, že je tam Eda.