Recenze (747)
Případy 1. oddělení - Podnájemníci (2022) (epizoda)
vařím Čočku - vařím Knorra...hodně silnej černej humor...ale víc mne dostal Korejs (Hanuš), velké zklamání je chování někdy neomaleného,ale přímého operativce kapitána Pražáka...že by byl v přechodu? Víťa Sršeň taky nezklamal..chybí mi tam Plíšek... a těm novým dám šanci...
Tajemství Ocelového města (1978)
vždycky jsem měla slabost pro Tajuplný ostrov s Omarem Shariffem..a panem Zemanem zfilmované příběhy..ovšem Tajemství Ocelového města u mne vede už od dětství..vtisknutá v křesle jsem se bála o malýho Vítěnku a fascinovalo mne zlo a chlad, čišící z Januse.. Zodiak a Moltke, byl zase Hanzlíkův koncert..a tak trochu pitomý (pardon) novinář Petr Kostka, to byla taková maličká třešnička...a u tohoto filmu,jsem Martinu Růžkovi (Sarrasin), odpustila krále Kazisvěta... dnes se ráda podívám..zase se vmáčknu do křesla....
Jdi na to (1983)
naklepaní jsou ti zlí od chlapců jak řízky z krkovice a pořád si najdu místa, kde se směju hodně hlasitě...
Vinnetou - Poslední výstřel (1965)
Tolikrát už na plátně zemřel..tolikrát..vím to a stejně se znovu dívám a stejně mi znovu tečou slzy, pravda, už ne takové ty obrovské dětské, ale tečou...až jednou zůstanou oči suché, budu lhostejná a nebo mrtvá za živa...
Třicet případů majora Zemana - Klauni (1978) (epizoda)
chudák Villon....
Brakýři (1983) (TV film)
Jupííí, 10.7. 2022 na CT1..sice v 15:15 hod. , ale přece...tohle zpracování mám moc ráda, skvělý kostýmy i kulisy...a mrazilo mne stejně jako před mnoha lety a ten konec, ten byl velmi poučnej..
Kristian (1939)
Co napsat,když už to všichni napsali přede mnou? Snad jen, Kristián byl,je a bude jen jeden - Oldřich Nový!
Saturnin (1994) (seriál)
zlatá knížka ..tady snad moje představy o tom, kdo by měl hrát Saturnina, splnil Olda Vízner..i redaktor Ouloický nebyl špatný, jinak by se dalo obsadit lépe...
Zlatník Ondra (1995) (TV film)
Koukatelná pohádka z doby, kdy byl Kavalcik jeste hezkej a normalni
Vrať se do hrobu! (1989)
Zimmój ja něguljáju...