Recenze (747)
Na každém kilometru (1969) (seriál)
Dalo hodně práce si vzpomenout , al eta písnička Ivo Krajíčka mi pořád bzučela v hlavě...věděla jsem , že to je z nějakého filmu..no a najednou se mi to vybavilo...docela bych ten seriál ráda viděla znova....
Rogue One: Star Wars Story (2016)
no já nevim, když to srovnám s tím výletem na Kokořín.... no 3 * jsou maximum....
Záskok (1997) (divadelní záznam)
Když jsem Záskok viděla prvně, musela jsem si nacpat pěst do úst. Otcův bratranec se jmenoval Karel Infeld. Záskok patří k mým oblíbeným..ale nejraději mám Posla světla.
Poslední Mohykán (1992)
když moje kámošky váhaly mezi Danielem Day-Lewisem a Ericem Schweigem a chtěly být jednou z dcer plukovníka Munroa, na výběr jsem moc neměla, protože v době příběhu,jsem v living history u francouzské námořní pěchoty, takže na straně , kde je Magua - u modrokabátníků. Angličani jsou mými nepřáteli... přesto žasnu nad čistotou vztahu Cory a Nathaniela i nad Heywardem, který nakonec obětuje sebe...dívám se jak z uplakané,rozmazlené holčičky Aličky, je najednou dospělá žena, co se rozhodne pro smrt.. pravda nakonec byla jen jedna- prohráli Indiáni... PS: všichni,kdo odsoudili Maguu - dovedete si představit,jak moc musel milovat svoji rodinu,o kterou ho Angličani připravili, když se takto mstil? Wes Studi byl velice přesvědčivý Huron...ta msta a bolest mu znetvořily tvář a srdce proměnily v kámen, byl ošklivější a odpornější než v záporných rolích býval Klaus Kinski.
Rob Roy (1995)
Je málo příběhů na filmovém pásu,do kterých se nechám vtáhnout a jsem tam se všemi, co ten příběh žijí...a tady se nehrálo,tady se žilo...v radosti,v bolesti...a kolem nádherná příroda a prostředí..a já Robovi a Mary tu jejich opravdovou lásku záviděla i přála...
Záblesk (1992)
stále znova a znova přemýšlím, zda Douglas nebo Neeson, koho bych si vybrala..a jsem ráda, že Griffith v tom má jasno .... když ji Ed nese z toho vlaku na německo-švýcarských hranicích, tak mne ty zásahy bolí za něj...
Bohové Egypta (2016)
Dala jsem to celý, takže za Seta, Hathor a Zaju 3 hvězdy...
Tajemný střelec (1995)
kdo by od Lance Henriksena čekal tolik tváří? A přece byl najednou člověkem, pistolníkem, zabijákem,hrdinou,legendou a otcem...
Fenomén Vinnetou (2018) (TV film)
Zapomněl pan režižér zmínit, že v Pulmannu je i spousta Čechů, co se tam na Vinnetouovi přiživují... a nejsou jediní, stačí zajet u nás do Boskovic na western, kde letošní sezona je v duchu Vinnetoua nebo do Zvole do Šiklandu (dříve Šiklův Mlýn)...na Kladno,kde na zimáku je každoročně Pow Wow (letos nebylo , protože korona)... že se lidi stylizují do něčeho,v čem je jim dobře? V čem se našli? Proč ne? Žijí si svoji pohádku nebo příběh..a někteří to dotáhli až na LH nebo reenact.. POkud Vinnetou probudí v někom to,co u nás probouzeli Rychlé šípy...pak je to dobře!
Zlaté rybky (1977)
dobrý výkon Ády Filipa ( já ho miluju jako Malvazínka-policajta v případu mrtvých spolužáků) ...