Recenze (1 349)
Drive (2011)
Svěží vánek v žánru akčního filmu, který by mohl zvednout vlnu inteligentních následovníků jako je tento. Jasně vymezené mantinely - thriller s typickými prototypy postav, žádná psychologie, jednoduchý příběh. Tím podstatným je Tempo. Hodně pomalé tempo, které podtrhuje bezchybná režie. Jistěže také Ryan Gosling, který svého mlčenlivého řidiče hraje s osobitým kouzlem.
Drive Angry (2011)
Čekal jsem kolosální blbost a taky jsem jí dostal, ačkoli si nejsem jist, jestli je to záměrná přepálená parodie, nebo prostě jenom hrozně špatný film. Nějakým zvrhlým způsobem to ale bylo místy zábavné - především zásluhou Williama Fichtnera. Kdyby Drive Angry natočili v 80. letech, dneska by Drive Angry byla béčková klasika.
Drsnej Shaft (2000)
Poctivý akční thriller, u kterého se můžete v klidu svalit do gauče, vypnout mozek a užívat si Jacksona, který se s ničím rozhodně nepáře. Taková jednohubka po namáhavé středě.
Drsný město (2020)
Je to sice nekompromisní a brutální žánrovka, ale svět, který nás ve filmu obklopuje je chaotický a těžko se vlastně orientujete. Velké finále se konalo během posledních pár minut, bohužel nevyřešených otázek (a to značně důležitých) je zde přespříliš. Francouzská produkce sice vytlačila "hon na myš", za kterou by se mohla stydět ledajaká americká verze. Avšak navzdory všem kladným věcem, ty záporné převažují.
Drž hubu! (2003)
Ano, francouzské komedie patří mezi jedny z nejlepších. U této stejně jako u Návštěvníků to není jinak. Jean Reno a Gerard Depardieu jsou prostě výtečná dvojka a málo kdo se jim vyrovná. Američani, zamyslete se, co je vůbec komedie a natočtě něco pořádného jako Francis Veber. Něco co má štávu, děj, nechybí trochu akce a hlavně se objevuje jen minimum klišé
D-Tox (2002)
Prostě klasická Stallonovka, odehrávající se někde na Antarktidě..Není to nic záživného, dívat se na to nechá
Duel Frost/Nixon (2008)
Filmy o politické debatě nebyly vždy mým zájmem, ale rozhodl jsem se, že se na jeden podívám. No a to to zase dopadlo. Docela jsem koukal. Jeden herecký výkon lepší, než druhý, to se musí nechat. Velmi bohatý scénář jen přilepšuje a dodává tomu perfektní šmak. Ron Howard natočil konečně něco, na co se dá dívat, ikdyž se ve filmu jen mluví. Možná, že si konečně našel svoji cestu. Strhující obrat v závěru je vážně nečekaný a perfektně zahraný. Jen škoda pro mě nesympatického Michaela Sheena v hlavní roli. No jo, ale někde se pan tesař musel utnout.
Duch ve stroji (2017)
Kino pro náctileté, které je předvídatelné a jak se říká, bez koulí. Přesto si myslím, že základní platforma by se mohla využít a schopnější tvůrci by se časem možná mohli přiblížit hranicím dokonalosti, které definoval, z mého pohledu dokonalý Matrix
Dům ďábla (2009)
Vždycky říkávám, že strašidelných domů už bylo hodně, ale v tomto snímku se zaručeně vyplatí počkat až do uplnho konce, protože konec se vám doslova rozplyne na jazyku a to je přesně to, co potřebuju. Jenže je škoda, že tyhle "solo hry" nejsou tolik záživné, jelikož hlavního hrdinu poznáte během prvních pár minut a poté už se o něm nemůžete dozvědět nic nového a to vás sakra mrzí. Jenže od Westa nelze čekat zázraky.
Dům na konci ulice (2012)
Smyslu, těmhle rádoby hororům rozmotávající a zase zamotávající jazyk, poslední dobou nějak nemůžu přijít na chuť. Možná je to moje zaujatost, nebo definitivní pochopení, že thrillery už nebudou co bývaly. Ani ty mozky jsem neviděl.