Recenze (117)
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Oproti te blbosti z roku 2016 tohle byla vcelku příjemná podívaná.
Krotitelé duchů (2016)
To bylo ale fakt hrozný. Hemsworth jako blbec camea ketra nedávají smysl příběh úplně o ničem. 🤦
Bod obnovy (2023)
No takhle na Český film super počin a dufám, že další se budou inspirovat ale upřímně jsem byl trošku zklamaný podle toho co se z toho dělalo jsou ta takové případy prvního oddělení se Sci-fi pvrvky jako neí to špatné ale čekal jsem trošku víc.
Milion mil daleko (2023)
Je to krasný dojemný příběh o plnění nemožného cíle. Ač trošku klišé ale já jsem si to ohromně užil a na film se rád někdy podívám znovu a myslím, že z něj budu stejně dojatý jako poprvé.
Meg 2: Příkop (2023)
Tak tohle je fakt špatný. Vážně se takové blbosti propůjčil Stathan. Jako komedie vážně ale jako akční / sci-fi /horor to se fakt nepovedlo. 😎 🤣 🤦
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Některé věci by se neměli obnovovat. Indiana v důchodu příběh o ničem. Efekty jako z minulého století. Tohle se fakt nepovedlo není divu, že je to takový propadák.
Flash (2023)
Točily akční film a vyšla z toho komedie. Škoda kdyby se to od začátku bralo jako komedie mohlo to mít možná i větší úspěch. :-) Takhle je to slátanina která nemá hlavu ani patu.
Matrix Resurrections (2021)
Některé věci by prostě měli zůstat uzavřené. Film budí spousta nelogičností. Ve skutečnosti na nic neodpověděl, nic nevysvětlil jediné co tak otevřel dveře pro pokračování. Ale ten film byl z hlediska trilogie úplně o ničem.
Ad Astra (2019)
Dal jsem Solaris, Moon,Gravitaci, obě vesmírné odysey dokonce i Ikarii XB-1 či Intelstelar jsem dal a líbilo se ale tohle je fakt dvě hodiny o ničem a bez konce. Těžké zklamání. A to neberu kopance tak jsem letěl přes celou sluneční soustavu abych se potkal s tatínkem kterému věnovaly pár minut, lezení do startující rakety, seskok do atmosféry ve skafandru nebo průlet prstencem a obletem planety ne sorry ale tohle se těžce nepovedlo.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Asi takhle nejlepší díl z poslední trilogie a vcelku důstojné zakončení celé ságy ale na původní trilogii to nemá a je tam dost scén a nápadů z předchozích filmů. Ale oproti 7 i 8 je tam posun k lepšímu. Sečteno podtrženo lepší průměr.