Recenze (334)
Aaltra (2004)
Pche - za všim stojí Kaurismaki. Sranda. Jo a ještě musím vyzdvihnout skvělou kameru. Opravdu skvělé vyvrcholení.
Před úsvitem (1995)
Tak to opravdu ne! Ve filmu je Ethan Hawke pro mě absolutně nesympatický slizounek a mám pocit, že bych mu asi nesežral ani pozdravení. Julča zas vypadá jako tralalačka, denně přešlapující z knihovny do čajovny. To vše se děje v kabátu průměrných dialogů a ještě k tomu všemu v germánském městě, kde všichni perfektně ovládají angličtinu včetně bezdomovců a cikánek, věštících z ruky. Tak se mi narodil největší divácký omyl letošního jara. Druhou hvězdu zachránil klubík, ve kterém sem shodou okolností, také byl,. Škoda jen, že tam nebyl ten samý barman. Vzal bych si od něj flašku vína a adresu :-).
Sokoli (2002)
Přesně sem nechci, aby severská kinematografie směřovala. Šestý nálev PIGI čaje z jednoho pytlíku.
Hledám Amy (1997)
Dospělé, chytré, (krutě) pravdivé, realistické, nádherné. A k tomu všemu to u mne nabírá stále reálnějších podob :I...
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Začíná mne trochu štvát Leonnard, což obstojně vyvažuje Sheldon a hlavně Wolowitz.
Father Ted (1995) (seriál)
Nejsyrovější Linehan. Seriál, který ve mne evokuje pocit vrátit se zase na ostrovy, což vlastně dělám docela pravidelně. Každopádně je to Dúúúgl rulezz.
Pornografický vztah (1999)
S přibývajícími jáhry na mé pažbě nabývá film každým rokem, kdy si ho pouštím, na realističnosti a osobní perspektivě. Film zraje každým rokem...
Je třeba zabít Sekala (1998)
Kýčovité barvy mne paradoxně přemluvily...
O rodičích a dětech (2007)
Taky mám strach, že ze mě bude nudnej a nerudnej kokot, páč dumat taky nepřestávám..
Den cvoka (2002)
Ironická hořká komedie, toho co nás asi čeká pánové. Postava syna je něco jako dcera účetního Fantociho :)