Recenze (24)
Amy (2015)
4 za obsah ne za formu
Šmejdi (2013)
Silny tema, slaby zpracovani..
Hledá se prezident (2013)
Hele nebylo to tak spatny..
The Ledge (2011)
3,5 *
Biutiful (2010)
Javier Bardem 5*
Ônibus 174 (2002)
Kritici vezenskeho systemu CR a policie CR by meli nejspis tento dokument videt.. Mozna by prehodnotili nazory na "komfort" ve veznicich CR, videli by totiz, jak to dopada pokud ani jeden z techto systemu nefunguje vubec..
Iluzionista (2006)
Bohuzel se nevyhnu srovnani s Prestige, a tim padem ani dobry vykon Edwarda Nortona nemuze zajistit vic nez tri hvezdy..
Králova řeč (2010)
Skvela kamera, dobovost, ale jinak se obavam, ze pro me malinko kralovska nuda..
Red (2010)
Jenom z ucty k Bruceovo praci :)
Skrytá identita (2006)
Vybornej film.. Trosku prehlednejsi a pruhlednejsi nez Volavka, ale stejne skvelej..