Recenze (244)
Vis a vis (Antena 3 / Fox verze) (2015) (seriál)
To není vězení, ale tábor pro blbky. Vydržel jsem do 5 dílu kde mně ty nelogičnosti a hloupost postav přestali bavit.
Anna (2019)
Nikita pro 21 století.
Slunovrat (2019)
Dlouhé, nudné, předvídatelné nic
Mandy - Kult pomsty (2018)
ztracené dvě hodiny času
Rudá volavka (2018)
Absolutní a příšerná nuda a zmatek
Venom (2018)
Bavil jsem se
Hranaři (2011)
Film kde nejlépe hraje kateřina Brožová? Ano takže jedna hvězda.
Toni Erdmann (2016)
Nekoukatelné a k nevydržení. Dlouho mi nebylo při sledování filmu takhle trapně.
Správní chlapi (2016)
Dvě za ústřední dvojici. Jinak slátanina nesmírná.
Tohle je náš svět (2016)
První film kde nedávám hodnocení.