Recenze (195)
Muž z Acapulca (1973)
Tohle není jen skvělá parodie na špiony a superšpiony - i tak by to bylo mimořádné a výjimečné - ale taky film o tužbách a snech, které si ve všedních dnech plníme v tajných představách o životě jen vítězném a bez hranic. Úžasně vtipné, ale taky dojemné. Nejlepší Belmondo, nejlepší de Broca a do třetice nejlepší a nikdy nepřekonatelný Třískův dabing.
Marley a já (2008)
Americká oblíbená klišé, které námět zrovna nabízel ve více než vrchovaté míře, ze zaplaťpánbu nekonají. Frankel udržel na uzdě obvyklý nesnesitelný americký sentiment i patos, a tak zbyl "jen" milý film mapující život jednoho hůře zvladatelného psa u jedné víceméně běžné rodiny. Wilson i Anistonová fajn, Arkin naprosto skvělej.
Smrtihlav (1998)
Marná sláva, dvacet let dá filmu zabrat, pokud to zrovna není třeba Blade Runner - a to Smrtihlav rozhodně není. Atmosféra šla nějak mimo mě, Sewell málo charismatickej, město trošku papundeklový, zlouni podivně směšní. Víc než dvě ne, sorry Proyasi.
Sedm (1995)
Hustě temný, ale koncem to pohnojili, ten šok je strašlivě chtěnej
Kletba Měsíčního údolí (2008)
Hlavní hrdinka má zřejmě být sympatická ale není, chůva má zřejmě být mile potrhlá ale není, strýček má být zřejmě charismatický, ale charisma má stejně jako hadr na smetáku v komoře. Děj se vleče a kouzelná atmosféra se ne a ne dostavit. A hlavně: bez peněz do fantasy nelez, pane Csupo.