Recenze (293)
Favoritka (2018)
Kde jsou ty časy, kdy se točily historické filmy jako "Statečné srdce"? Teď už jsou na pořadu dne jen perverze a úchylnosti.
Chvilky (2018)
Boková je krasavice a film velká zábava.
Král psanec (2018)
Pěkné! Líbilo se mi to ještě víc než "Král (2019)".
Ničitelka (2018)
Jediný osvěžující moment plivání na pinďoura. Jinak nesmyslně prokládaná nuda. A taky by mě zajímalo, proč se to jmenuje ničitelka, když tam vlastně nerozbila ani výlohu.
Vítejte v Marwenu (2018)
Ty animované postavičky, paráda!
Bába z ledu (2017)
Těžko se na to dívat, protože oba dva hlavní protagonisté jsou opravdu odporní!
Bohéma (2017) (seriál)
Je to tak UMĚLÝ!
Gauguin (2017)
Film založený na depresy. Takový snad život ani nemůže být. Depresivní je i celá Polynesie a hodně z Gauguinova života tam vůbec není.
Monstrum (2017) (TV film)
Toporné a plné nenávisti.
Všechno nebo nic (2017)
Jak už tady někdo vtipně poznamenal: Klára Issová jako kráska? S Polívkovou a Holubovou by mohly dělat "tři malá kuřátka". Čeho se ještě, díky protekcím, dočkáme?!