Recenze (293)
Gauneři (1992)
To je tak blbý jako ty přezdívky. Za jedinej světlej moment považuju to odříznutý ucho.
Lovec krásných dívek (1979)
Prostě soft péčko.
Velká žranice (1973)
Na tomhle filmu je zajímavý jedině to, že je do jistý míry nechutnej.
Člny proti prúdu (1981)
Za odhalenou Adamovskou.
Deadpool (2016)
Vydařená věcička, ale je to tak vtipný, že to až vadí.
Saulův syn (2015)
Jak nezaměstnaný v továrně smrti před kamerou chodil.
Hlas pro římského krále (2016) (TV film)
V této pro Evropu a pro nás tragické době naprosto nadprůměrné veledílo. Mnohem lépe obsazený seriál Apoštolové Slovanů byl oproti tomuhle filmu naprostý propadák. Bravo!
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Pár herců, nuda bez atmosféry a několik všedních trikových záběrů.
Všechno, co mám (2015)
Svět je v nepořádku a z toho vyplývají i témata americké kinematografie.
Čaroděj ze země Oz (1939)
Dnes těžko pochopit co na tom bylo tak skvělého, ale uvážíme-li dobu ve které film vznikl a sílu sdělení, že doma je doma, tak si své postavení zaslouží.